Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@16:24:48 GMT

ثبت نام ایران خودرو (هایما S۷ پلاس + شرایط)

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۱۶۷۶

ثبت نام ایران خودرو (هایما S۷ پلاس + شرایط)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ ایران خودرو از امروز پنجشنبه ۲۴ تیرماه به مدت ۳ روز،  عرضه مدل جدید خودروی شاسی بلند هایما S۷ پلاس را در شرایط فروش فوری و با قیمت قطعی به مشتریان را آغاز کرد.

مشتریان می توانند پس از گذشت ۳ ماه، خودروی ثبت نامی خود را تحویل بگیرند.

خودروی جدید هایما S7 پلاس با قیمت قطعی 640 میلیون تومانی و در 5 رنگ مختلف، از فردا پنجشنبه 24 تیرماه به مشتریان عرضه شده و متقاضیان تنها تا پایان روز شنبه 26 تیرماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به توضیح است که گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد تغییراتی بر روی شاسی بلند هایما S7، نسخه جدیدی از آن با نام هایما S7 پلاس به بازار عرضه می کند که مهم ترین تغییرات آن مربوط به بخش ظاهری و داخل کابین اتومبیل بوده و مشخصات فنی اتومبیل همانطور که انتظار می رفت دست نخورده باقی مانده است.

از تغییرات مهم هایما S7 پلاس نسبت به نسخه معمولی و توربو می توان به تغییرات ظاهری این اتومبیل همچون آینه های جدید جانبی شبیه به هایما S5، گل پخش کن های سپرجلو و عقب، یکپارچه شدن لچکی عقب اتومبیل با شیشه اطراف و همچنین در داخل کابین می توان به داشبورد کاملا جدید، صفحه نمایشگری بزرگ در کنسول مرکزی، صندلی های جدید چرمی پارچه ای و همچنین رودری های کاملا جدید اشاره داشت که در نسخه پلاس هایما S7 شاهد آنان هستیم.

آغاز فروش دنا پلاس توربوشارژ، پژو 207 و سه محصول دیگر از یکشنبه 20 تیرماه 1400

ایران خودرو قصد دارد از روز یکشنبه 20 تیرماه 1400 پنج محصول خود را پیش فروش کند. در این طرح فروش که خودروهای پژو 207 دستی با سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک قرار دارند، موعد تحویل از خردادماه الی مردادماه 1401 تعیین شده است.

این طرح فروش نیز با قرعه کشی انجام می شود و روز چهارشنبه با نظارت نهادهای ناظر، قرعه کشی این پیش فروش انجام خواهد شد.

شرایط فروش مذکور تا روز سه شنبه 22 تیرماه ادامه خواهد داشت.

آغاز فروش فوری پژو پارس و دنا پلاس توربوشارژر از فردا + جدول تیرماه 1400

گروه صنعتی ایران خودرو ویژه تیرماه 1400، شرایط فروش فوری محصولات خود را ویژه تیرماه 1400 اعلام کرده و در این طرح فروش مشتریان می توانند 3 محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی و موعد تحویل 3 ماهه خریداری کنند.

در این شرایط فروش که از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 10 تیرماه آغاز خواهد شد، سه خودروی پژو پارس معمولی، پژو پارس TU5 و در نهایت خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند نهایت تا روز شنبه 12 تیرماه 1400، نسبت به ثبت نام این سه خودرو اقدام کرده و ماشین خود را 3 ماه بعد از ثبت نام دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

آغاز فروش نقد و اقساطی فوتون تونلند با قیمت قطعی + جدول تیرماه 1400

گروه صنعتی ایران خودرو در دور جدید فروش محصولات خود ویژه تیرماه، فروش نقدی، نقدی مرحله ای و اقساط دو نسخه بنزینی و دیزلی پیکاپ فوتون تونلند را از امروز یکشنبه 6 تیرماه 1400 آغاز کرده و متقاضیان می توانند با قیمت قطعی نسبت به ثبت نام این خودرو در شرایط متنوع اقدام کنند.

در این طرح فروش برای نسخه بنزینی پیکاپ فوتون تونلند قیمت مصوب 807 میلیون تومانی در نظر گرفته شده و نسخه دیزلی هم با قیمت 858 میلیون تومانی به مشتریان واگذار می شود. موعد تحویل هر دو خودرو هم بسته به انتخاب شرایط فروش، بین تیرماه تا مهرماه 1400 متغیر خواهد بود که جزییات بیشتر آن را می توانید در جداول زیر شاهد باشید.

 

 

 

 

آغاز پیش فروش سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژر پنجشنبه 3 تیرماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو ویژه تیرماه 1400، اولین شرایط پیش فروش محصولات خود را بعد از افزایش قیمت خودروهای داخلی در سال جدید اعلام کرده و در این طرح فروش مشتریان می توانند 2 محصول این گروه خودروسازی را به قیمت روز و موعد تحویل یکساله خریداری کنند.

در این شرایط فروش که از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 3 تیرماه آغاز خواهد شد، دو خودروی سورن پلاس و دنا پلاس توربوشارژر دستی ثبت سفارش شده و مشتریان می توانند نهایت تا روز شنبه 5 تیرماه 1400، نسبت به ثبت نام این دو خودرو اقدام کرده و در بازه فروردین الی تیرماه 1401 خودروی ثبت نامی خود را به قیمت روز دریافت کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

آغاز فروش نقد و اقساط ون وانا با قیمت قطعی + جدول خرداد 1400

ایران خودرو دیزل در دور جدید فروش خردادماه خود، از آغاز فروش خودروی ون وانا خبر داد و مشتریان می توانند با موعد متنوع شهریور تا آبان ماه امسال بسته به شرایط فروش انتخابی، نسبت به ثبت نام این خودرو به صورت نقدی، نقدی مرحله ای و اقساطی اقدام کنند.

در طرح فروش خردادماه ون وانا، ایران خودرو قیمت قطعی 914 میلیون تومانی را در نظر گرفته است و مشتریان می توانند به روش های مختلفی نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند. شرایط فروش اول به صورت نقدی و موعد تحویل آن هم شهریورماه امسال خواهد بود.

در طرح فروش دوم امکان خرید این خودرو به صورت نقدی چند مرحله ای فراهم شده است، هرچند مشتریان امکان خرید این خودرو به صورت اقساطی را هم دارند که جزییات بیشتر و مبالغ تعیین شده برای پیش پرداخت آن را می توانید در جدول فروش زیر شاهد باشید.

 

 

شرایط فروش پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک از 18 خردادماه

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان، اقدام به اجرای هفدهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود کرده است و این طرح از فردا سه‌شنبه آغاز می‌شود.

این مرحله از فروش فوق‌العاده ایران خودرو، از فردا سه‌شنبه به مدت سه روز به اجرا گذاشته خواهد شد. همچنین محدودیت‌های مربوط به فروش فوق‌العاده به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، کماکان اجرا می‌شود.

در این طرح سه محصول پارس سال، پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است.

مشتریان نهایی محصولات هفدهمین مرحله فروش فوق‌العاده برای ثبت‌نام دریافت خودرو، از طریق قرعه کشی و با حضور نمایندگان نهادهای ناظر انتخاب خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند از فردا تا پنج‌شنبه هفته جاری، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

جدول شرایط فروش این سه خودرو در زیر آمده است:

قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد، افزایش قیمت برای سدان های پرفروش + جدول

با تعیین قیمت جدید خودروهای داخلی توسط شورای رقابت و ابلاغ آن از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، قیمت خودروهای تولید داخل ویژه خردادماه 1400 رسما افزایش یافت و از این پس خودروهای داخلی با قیمت جدید در شرایط فروش خودروسازان به مشتریان عرضه خواهد شد.

حال امروز در خودروبانک و با توجه به جدول رسمی منتشر شده از سوی گروه صنعتی ایران خودرو، نگاهی به قیمت جدید محصولات این شرکت خودروسازی خواهیم داشت و گران ترین محصول آن را می توان خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک معرفی کرد که اکنون به قیمت 390 میلیون تومانی رسیده و با اعلام قیمت جدید در ماه های آینده، از 400 میلیون تومان هم فراتر خواهد رفت که در ادامه و باتوجه به جدول زیر، می توانید از قیمت جدید محصولات ایران خودرو باخبر شوید.

قیمت محصولات ایران خودرو ویژه خرداد 1400

شرایط فروش کامیون فوتون از سوی ایران خودرو دیزل اعلام شد +‌ جدول اردیبهشت 1400

شرکت ایران خودرو دیزل شرایط فروش کشنده فوتون یورو ۴ را در تعداد محدود و به روش نقد و اقساط اعلام کرد. ثبت نام کشنده فوتون یورو 4 از طریق وب‌سایت فروش ایران خودرو دیزل به نشانی http://esale.ikd.ir صورت می‌گیرد و موعد تحویل این کشنده نیز تابستان امسال خواهد بود.

قیمت کشنده فوتون یورو 4 در این شرایط فروش دو میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام شده که مشتریان می‌توانند به یک روش نقدی و سه روش اقساطی نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند. موعد تحویل کامیون فوتون در شرایط فروش نقدی تیر 1400 و در شرایط فروش اقساطی، مرداد و شهریور 1400 اعلام شده است.

 

 

فروش نقدی کامیون های باری و کمپرسی ایران خودرو دیزل + جدول اردیبهشت 1400

ایران خودرو دیزل در فروش اردیبهشت ماه 1400، از امروز شنبه 18 اردیبهشت ماه شرایط فروش نقدی مدل های باری و کمپرسی کامیون های 1924 و 2624 را ویژه عید سعید فطر آغاز کرده و مشتریان می تواند با قیمت قطعی نسبت به ثبت نام این کامیون در مدل های ذکر شده اقدام کنند.

در این طرح فروش کامیون باری تک 1924 با قیمت مصوب 1 میلیارد و 403 میلیون تومانی و با موعد تحویل تیر و مردادماه 1400 به مشتریان عرضه می شود، در حالی که این کامیون با شاسی کمپرسی به قیمت 1 میلیارد و 409 میلیون تومانی و با موعد تحویل مهر و آبان ماه 1400 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

کامیون باری 2624 نیز با قیمت مصوب 2 میلیارد و 31 میلیون تومانی و با موعد تحویل مهر و آبان ماه 1400 به مشتریان عرضه می شود، در حالی که این کامیون با شاسی کمپرسی به قیمت 2 میلیارد و 49 میلیون تومانی و با موعد تحویل مهر و آبان ماه 1400 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که جزییات بیشتر آنان در جداول زیر آمده است.

آغاز فروش نقد و اقساطی پیکاپ فوتون با قیمت قطعی + جدول اردیبهشت 1400

گروه صنعتی ایران خودرو در دور جدید فروش محصولات خود ویژه عید سعید فطر، فروش نقد و اقساط دو نسخه بنزینی و دیزلی پیکاپ فوتون تونلند را از امروز شنبه 18 اردیبهشت ماه 1400 آغاز کرده و متقاضیان می توانند با قیمت قطعی نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

در این طرح فروش برای نسخه بنزینی پیکاپ فوتون تونلند قیمت مصوب 807 میلیون تومانی در نظر گرفته شده و نسخه دیزلی هم با قیمت 858 میلیون تومانی به مشتریان واگذار می شود. موعد تحویل هر دو خودرو هم بسته به انتخاب شرایط فروش، بین خردادماه تا شهریورماه 1400 متغیر خواهد بود که جزییات بیشتر آن را می توانید در جداول زیر شاهد باشید.

 

 

قیمت جدید خودرو برای ثبت نامی های 99؟

نکته مهم این است که تمامی متقاضیانی که تا پایان سال 99 برای خرید خودرو ثبت نام کرده و پیش پرداختی داشته اند، شامل این افزایش قیمت نخواهند شد. ولی این متقاضیان مشمول دریافت سود نیز نمی شوند.

قیمت جدید محصولات ایران خودرو رسماً اعلام شد؛ افزایش قیمت به دلیل نرخ جدید بیمه

با تعیین و اعلام نرخ جدید بیمه نامه شخص ثالث خودرو در سال 1400، گروه صنعتی ایران خودرو نیز قیمت محصولات خود را مطابق با نرخ جدید بیمه نامه خودرو بروزرسانی کرده و قیمت جدید محصولات خود را ویژه فروردین ماه 1400 رسماً روی وبسایت خود اعلام کرده است که جزییات آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

باتوجه به نرخ های اعلام شده، می توان نوسان و افزایش قیمت کمتر از 1 میلیون تومانی را برای تمامی محصولات این گروه خودروسازی مشاهده کرد.

شرایط فروش 4 محصول ایران خودرو از چهارشنبه + جدول فروردین ماه 1400

گروه صنعتی ایران خودرو اولین طرح پیش فروش محصولات خود در سال 1400 را از روز چهارشنبه 25 فروردین ماه آغاز کرده و در این طرح فروش 4 محصول مختلف این شرکت با موعد تحویل حداکثر 12 ماهه ثبت سفارش خواهد شد.

در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 25 فروردین ماه آغاز شده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می توانند تا روز شنبه 28 فروردین ماه نسبت به ثبت نام چهار محصول این شرکت اقدام کنند.

در این طرح فروش 4 خودروی پژو 207 دستی با سقف پانوراما، رانا پلاس، سورن پلاس و در نهایت خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک قابل عرضه به مشتریان هستند که جزییات فروش آنان در جدول زیر آمده است.

شرایط فروش پژو پارس و سمند ای ایکس توسط ایران خودرو + جدول فروردین 1400

ایران خودرو اولین شرایط فروش سال 1400 را اعلام کرد و در این شرایط فروش، سه خودروی پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU5 و سمند ال ایکس حضور دارد که با موعد 90 روز کاری تحویل داده می شود. افرادی که در قرعه کشی های قبلی انتخاب نشده اند می توانند برای این سه خودرو اقدام به ثبت نام کنند.

همچنین کسانی که در طرح های قبلی موفق به واریز نشده اند نیز می توانند در این طرح فروش اقدام کنند. بر اساس شرایط اعلام شده، مبلغ 50 هزار تومان از ثمن معامله توسط مشتری به مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به مدت یک سال خودرو در رهن خواهد بود و امکان معامله ندارد.

این طرح فروش به روش قرعه کشی و از یکشنبه 8 فروردین ماه الی چهارشنبه 11 فروردین ماه ادامه دارد.

شرایط فروش تحویل فوری وانت آریسان دوگانه سوز + جدول اسفندماه 99

گروه صنعتی ایران خودرو از امروز چهارشنبه 13 اسفندماه، فروش فوری وانت آریسان دوگانه سوز (مدل 99) را آغاز کرده و مشتریان می توانند بدون محدودیت پلاک فعال انتظامی، نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کرده و تنها 45 روز کاری پس از ثبت نام خودروی خود را تحویل بگیرند.

در این طرح فروش که از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 13 اسفندماه آغاز شده است، وانت آریسان دوگانه سوز مدل 99 با قیمت مصوب 120 میلیون و 563 هزار تومانی به مشتریان عرضه شده و 45 روز پس از ثبت نام به مشتریان تحویل داده خواهد شد. گفتنی است که محدودیت پلاک فعال برای خرید این خودرو برداشته شده، اما سند این خودرو همچنان تا یکسال نزد ایران خودرو امانت است.

شرایط فروش تحویل فوری دنا پلاس اتوماتیک توربو + جدول اسفندماه 99

گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه جدید فروش خود ویژه اسفندماه، جزییات مرحله چهارم فروش فوق العاده دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک را اعلام کرده و مشتریان می توانند با قیمت مصوب و موعد تحویل 90 روزه نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

در این طرح فروش که از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 13 اسفندماه آغاز شده و تا روز شنبه 16 اسفندماه اعتبار خواهد داشت، خودروی دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک با قیمت مصوب 370 میلیون و 801 هزار و 178 تومانی به مشتریان عرضه شده و 3 ماه پس از ثبت نام به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

گروه صنعتی ایران خودرو در دور جدید فروش محصولات خود ویژه اسفندماه، فروش دو نسخه بنزینی و دیزلی پیکاپ "فوتون تونلند" را از امروز شنبه 9 اسفندماه آغاز کرده و متقاضیان می توانند با قیمت قطعی نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

در این طرح فروش برای نسخه بنزینی پیکاپ فوتون تونلند قیمت مصوب 787 میلیون تومانی در نظر گرفته شده و نسخه دیزلی هم با قیمت 837 میلیون تومانی به مشتریان واگذار می شود. موعد تحویل هر دو خودرو نیز برای نیمه دوم خردادماه سال 1400 تعیین شده که جزییات بیشتر آن را می توانید در جداول زیر شاهد باشید.

شرایط فروش پیکاپ تونلند بنزینی

شرایط فروش پیکاپ تونلند دیزلی

شرایط فروش پژو 206، رانا پلاس و پژو 207 سقف شیشه ای توسط ایران خودرو + جدول

ایران خودرو به تازگی شرایط فروش چند محصول خود را اعلام کرده که از فردا 10 اسفندماه آغاز خواهد شد. در این لیست خودروهایی چون پژو 206 تیپ 2، پارس بنزینی، پارس TU5، سمند ال ایکس بنزینی، سورن پلاس، پژو 207 دنده دستی با سقف شیشه ای، رانا پلاس حضور دارند.

تحویل خودروها حداکثر 12 ماهه است همانند گذشته از طریق ثبت نام و قرعه کشی، باید اقدام به خرید این خودروها کرد. این شرایط فروش از یکشنبه 10 اسفندماه الی سه شنبه 12 اسفندماه برقرار است.

آغاز فروش فوق العاده 6 محصول ایران خودرو از چهارشنبه 29 بهمن ماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از روز چهارشنبه 29 بهمن ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می توانند 6 محصول این گروه خودروسازی را تا روز شنبه 2 اسفند ماه با قیمت قطعی ثبت نام کنند.

در این طرح فروش خودروهای مختلفی همچون پژو 206 صندوقدار، پژو پارس بنزینی، سمند LX، سورن پلاس، رانا پلاس و خودروی دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو

فروش ویژه کامیون های باری و کمپرسی ایران خودرو دیزل ویژه دهه فجر + جدول

ایران خودرو دیزل در فروش ویژه دهه مبارک فجر، شرایط فروش نقدی، نقدی مرحله ای و شرایط فروش اقساطی مدل های باری و کمپرسی کامیون های 1924 را آغاز کرده و مشتریان می تواند با تسهیلات تا سقف 680 میلیون تومان نسبت به ثبت نام این کامیون اقدام کنند.

در این طرح فروش کامیون باری تک 1924 با قیمت مصوب 1 میلیارد و 362 میلیون تومانی به مشتریان عرضه می شود، در حالی که این کامیون با شاسی کمپرسی به قیمت 1 میلیارد و 368 میلیون تومانی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

شرایط فروش کامیون باری

شرایط فروش کامیون کمپرسی

آغاز فروش فوق العاده 9 محصول ایران خودرو از فردا سه شنبه 14 بهمن ماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از روز سه شنبه 14 بهمن ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می توانند 9 محصول این گروه خودروسازی را تا روز پنجشنبه 16 بهمن ماه با قیمت قطعی ثبت نام کنند.

در این طرح فروش ویژه بهمن ماه 99 خودروهای مختلفی همچون رانا پلاس، دنا پلاس، دنا پلاس توربوشارژر دستی، پژو پارس TU5، پژو پارس بنزینی، پژو 206 صندوقدار، سورن پلاس، سمند LX و همچنین خودروی پژو 207 دستی با سقف پانوراما با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه بهمن ماه

شرایط فروش رانا پلاس، سورن پلاس و دنا از سه شنبه 23 دی ماه توسط ایران خودرو + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از روز سه شنبه 23 دی ماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می توانند 3 محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی در شرایط فروش فوق العاده ثبت نام کنند.

در این طرح فروش که تا روز پنجشنبه 25 دی ماه اعتبار دارد، خودروی دنا معمولی در کنار دو خودروی جدید رانا پلاس و سورن پلاس با قیمت قطعی و با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

در لیست زیر قیمت خودرو های موجود در این شرایط فروش مشخص شده اند.

فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه دی ماه

آغاز پیش فروش تارا از روز شنبه 20 دی ماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو از روز شنبه 20 دی ماه، برای اولین بار اقدام به ثبت سفارش خودروی جدید تارا در قالب طرح پیش فروش خواهد کرد و این خودرو در دو مدل گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر 1 ساله به مشتریان عرضه می شود.

طبق اعلام ایران خودرو، طرح پیش فروش تارا از روز شنبه 20 دی ماه آغاز شده و تنها تا پایان روز دوشنبه 22 دی ماه اعتبار دارد و همانند طرح های فروش قبل خودروسازان، محدودیت های ثبت نام در این طرح فروش نیز برقرار خواهد بود.

باتوجه به جدول فروش، نسخه گیربکس دستی تارا با پیش پرداخت 143 میلیون و 500 هزار تومانی ثبت نام شده و موعد تحویل آن در بازه تیر الی دی ماه سال 1400 خواهد بود. نسخه اتوماتیک هم پیش پرداخت 192 میلیون و 500 هزار تومانی دارد و موعد تحویل آن برای مهر تا دی ماه 1400 تعیین شده است که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

شرایط فروش خودروی تارا

آغاز فروش فوق العاده پژو پارس، پژو 206 و پژو پارس TU5 از فردا یکشنبه 30 آذرماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از روز یکشنبه 30 آذرماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می توانند 3 محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی در شرایط فروش فوق العاده ثبت نام کنند.

در این طرح فروش که تا روز سه شنبه 2 دی ماه اعتبار خواهد داشت، سه خودروی پژو پارس بنزینی، پژو 206 تیپ 2 و خودروی پژو پارس TU5 با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام خواهد شد که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

جزییات فروش فوق العاده ایران خودرو

آغاز فروش فوق العاده پژو پارس، پژو 206 و پژو 207 پانوراما از یکشنبه 9 آذرماه + جدول

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی، دور جدید فروش فوق العاده محصولات خود را از روز یکشنبه 9 آذرماه آغاز کرده و حداکثر به مدت 3 روز، مشتریان می توانند 5 محصول این گروه خودروسازی را با قیمت قطعی در شرایط فروش فوق العاده ثبت نام کنند.

این طرح فروش همانطور که گفتیم، از فردا یکشنبه 9 آذرماه آغاز شده و تا روز سه شنبه 11 آذرماه اعتبار خواهد داشت و مشتریان می توانند در این طرح فروش 5 خودروی پژو پارس بنزینی، پژو 206 تیپ 5، پژو پارس TU5، سمند ال ایکس همچنین خودروی پژو 207 دستی پانوراما را با موعد تحویل حداکثر 90 روزه ثبت نام کنند که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه آذرماه

 

 

پربیننده ترین ثبت نام خودرو ( جک S5 فیس لیفت ) پراید ۱۳۸میلیون شد/ قیمت ساینا، کوییک و تیبا + جدول قیمت روز خودرو ۱۴۰۰/۴/۲۳ جدیدترین قیمت محصولات ایران خودرو + جدول پیش فروش ۱۱ محصول سایپا / فروش محصولات زامیاد بدون قرعه کشی و محدودیت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو خودرو میلیون تومانی و با موعد تحویل فروش فوق العاده ایران خودرو 1400 گروه صنعتی ایران خودرو میلیون تومانی به مشتریان مشتریان عرضه می شود شرایط فروش فوق العاده آغاز فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو مشتریان می توانند متقاضیان می توانند پیکاپ فوتون تونلند فروش فوق العاده قیمت جدید محصولات طرح فروش شرایط فروش توانند با قیمت باری و کمپرسی ایران خودرو ویژه میلیون تومانی فروش محصولات خود ایران خودرو دیزل دور جدید فروش فروش نقد و اقساط خودروی پژو پارس پژو پارس بنزینی فروش که از ساعت خرید این خودرو 1400 ایران خودرو ایران خودرو اسفندماه آغاز ماه آغاز شده شرایط فروش روز چهارشنبه میلیون تومان ثبت نام کنند قیمت مصوب موعد تحویل جداول زیر کامیون باری فروش کامیون نسخه بنزینی روز پنجشنبه ویژه تیرماه افزایش قیمت فروردین ماه تا روز شنبه روز سه شنبه سورن پلاس دستی با سقف سقف شیشه ای خودرو در دو پیش پرداخت اعلام کرده 1 میلیارد پژو 207 دستی پژو پارس TU5 هزار تومان فروش محصول روز یکشنبه قرار خواهد ماه اعتبار ثبت نام تیرماه 1400 اعلام شده ثبت سفارش فروش نقدی رانا پلاس تعیین شده روز شنبه 2 فروش فوری اعلام شد سه خ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودرو صفر داخلی(۲۸ فروردین ۱۴۰۳)+جدول

خودرو

قیمت کارخانه(تومان)

قیمت بازار آزاد(تومان)

آریسان ۲ (ارتقا یافته)

۴۱۳.۷۱۳.۰۰۰

۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰

اطلس G دنده‌ای

۳۹۹.۷۳۱.۰۰۰

۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰

پراید  SE۱۵۱

۲۳۶.۰۳۴.۰۰۰

۳۵۲.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ پانوراما دنده‌ای(ارتقایافته)

۴۹۸.۵۸۴.۰۰۰

۸۴۰.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P (ارتقایافته)

۶۰۲.۷۳۵.۰۰۰

۱.۰۷۰.۰۰۰.۰۰۰

پژو ۲۰۷ TU۳

۳۲۳.۸۰۳.۰۰۰

۷۱۰.۰۰۰.۰۰۰

پژو پارس ELX-XUYP

۳۳۳.۸۹۷.۰۰۰

۷۷۰.۰۰۰.۰۰۰

تارا اتوماتیک ۷۲

۴۹۰.۵۸۵.۰۰۰

۱.۰۴۰.۰۰۰.۰۰۰

تارا اتوماتیک LXv۴

۶۸۱.۴۳۴.۰۰۰

۱.۲۷۰.۰۰۰.۰۰۰

تارا دنده‌ای پلاس ۶ سرعته

۵۸۰.۱۲۰.۰۰۰

۸۹۰.۰۰۰.۰۰۰

دناپلاس EFY اتوماتیک توربو آپشنال

۶۹۲.۱۶۶.۰۰۰

۱.۲۲۰.۰۰۰.۰۰۰

دناپلاس اتوماتیک توربو ساده

۵۴۵.۱۰۰.۰۰۰

۱.۰۴۰.۰۰۰.۰۰۰

دنا پلاس EFY اتوماتیک توربو آپشنال

۶۹۲.۱۶۶.۰۰۰

۱.۲۲۰.۰۰۰.۰۰۰

رانا پلاس  (ارتقا یافته)

۲۲۵.۷۶۷.۰۰۰

۶۷۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد پادراپلاس بنزینی

۶۱۶.۸۹۰.۰۰۰

۶۹۵.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد پادراپلاس دوگانه سوز

۶۶۲.۸۹۰.۰۰

۷۴۵.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد کارون

۷۱۰.۱۹۰.۰۰۰

۸۶۰.۰۰۰.۰۰۰

زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز

۵۵۳.۶۲۰.۰۰۰

۶۲۵.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S دنده‌ای بنزینی

۳۲۳.۷۵۷.۰۰۰

۴۶۵.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S دنده‌ای دوگانه سوز

۲۸۳.۱۶۲.۰۰۰

۴۸۵.۰۰۰.۰۰۰

ساینا S اتوماتیک

۳۳۰.۹۶۶.۰۰۰

۵۲۰.۰۰۰.۰۰۰

سمند سورن پلاس XUYP  بنزینی(ارتقایافته)

۴۵۹.۱۸۸.۰۰۰

۶۸۵.۰۰۰.۰۰۰

شاهین G اتوماتیک CVT

۶۴۹.۰۷۸.۰۰۰

۹۹۰.۰۰۰.۰۰۰

شاهین G دنده‌ای

۴۳۵.۱۹۹.۰۰۰

۷۹۰.۰۰۰.۰۰۰

شاهین GL دنده‌ای

۴۲۳.۷۴۲.۰۰۰

۷۴۰.۰۰۰.۰۰۰

کارا تک کابین ۲ لیتر

۴۸۱.۸۲۹.۰۰۰

۶۶۰.۰۰۰.۰۰۰

کارا دو کابین ۲ لیتر

۵۱۶.۷۷۲.۰۰۰

۷۷۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک LGX  دنده‌ای

۳۵۹.۹۷۴.۰۰۰

۴۵۵.۰۰۰.۰۰۰

کوییک R  پلاس اتوماتیک

۳۳۸.۴۸۴.۰۰۰

۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک SR  دنده‌ای

۲۹۲.۶۲۸.۰۰۰

۴۴۰.۰۰۰.۰۰۰

کوییک اتوماتیک پلاس

۳۳۶.۸۱۷.۰۰۰

۵۳۰.۰۰۰.۰۰۰

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۲۸ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین + جدول
  • شرایط واریز وجه و خرید دنا پلاس شش دنده + جدول فروردین‌ماه ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • خبر مهم برای مشتریان ایران خودرو | شرایط واریز وجه دنا پلاس ۶ سرعته اعلام شد
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس اعلام شد + جزییات