Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@23:16:53 GMT

هایما S۷ به فروش فوق‌العاده رسید + جزئیات

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۱۹۵۷

هایما S۷ به فروش فوق‌العاده رسید + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  هجدهمین مرحله از طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرودو هفته گذشته (دهه ابتدایی ماه جاری) با عرضه سه محصول پارس سال، پارس با موتور TU۵ و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک برگزار شد.

حال با توجه به شروع مجدد تولید خودرو هایما، نوزدهمین دوره فروش فوق‌العاده گروه صنعتی ایران‌خودرو تنها با عرضه محصول هایما S۷ پلاس توربوشارژر اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی ۶۴۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان شرکت در این طرح از امروز (پنجشنبه) به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه ۲۶ تیرماه) فرصت دارند تا برای ثبت‌نام این خودرو اقدام کنند. پس از اتمام مهلت ثبت‌نام طبق روال همه طرح‌های فروش ایران‌خودرو، یک روز بعد (یکشنبه ۲۷ تیرماه) قرعه‌کشی برای مشخص شدن برگزیدگان در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام خواهد شد و مراسم قرعه‌کشی به صورت مستقیم از سایت ایران‌خودرو به نشانی www.ikco.ir پخش خواهد شد.

اسامی مشتریان نهایی نیز حداکثر سه روز پس از پایان زمان ثبت‌نام از طریق سایت فروش محصولات این شرکت به نشانی esale.ikco.ir که ثبت‌نام نیز از طریق همین سایت صورت می‌پذیرد. ضمن اینکه پیامک نیز برای منتخبان ارسال خواهد شد. پس از مشخص شدن برندگان این طرح، (مشتریان نهایی) ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه خودرو را واریز بصورت کامل واریز کنند.  

متقاضیان پیش از قرعه‌کشی، هیچگونه واریز وجهی نخواهند داشت و ثبت‌نام تنها از طریق سایت رسمی این شرکت انجام خواهد شد.  

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و تنها همانطور که از مرحله هیجدهم اجرایی شده است، شرط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودروها طبق مصوبه کمیته خودرو حذف شده است.

براین اساس شروطی همچون اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... همچنان اعمال خواهند شد.

از اسفند ماه سال گذشته هم که فرصت سه ماهه برای مراجعه منتخبان به شبکه خدمات پس از فروش به جهت گارانتی خودرو با حداقل کاردکرد ۱۰۰۰ کیلومتر به پنج ماه افزایش یافت که در صورت عدم مراجعه به نمایندگی پس از پنج ماه از زمان تحویل خودرو برای دریافت سرویس اولیه، گارانتی خودرو ابطال می‌گردد.  

کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ایران‌خودرو، اقدام به ثبت‌نام کنند.

کد خبر 614637 برچسب‌ها گروه خودروسازی ایران خودرو خودرو فروش فوق‌العاده

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گروه خودروسازی ایران خودرو خودرو فروش فوق العاده فروش فوق العاده ایران خودرو خواهد شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی 2 محصول خود را اعلام کرد. در این طرح فروش، 2 محصول این شرکت شامل جک J4 و کی ام سی T8 به فروش می رسند.

به گزارش عصر ایران بر اساس اعلام شرکت کرمان موتور این شرکت فروش اقساطی خودرو پیکاپ T۸ را از ۲۹ فروردین تا سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آغاز کرد. قیمت خودرو تی۸ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان اعلام شده است .

فروش خودرو پیکاپ کی ام سی T۸ با پیش پرداخت ۸۴۷ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.مدل خودرو سال ۱۴۰۳ و سند محصول در رهن شرکت کرمان موتور خواهد بود. جریمه تاخیر در تحویل خودرو نیز ماهیانه ۳ درصد می باشد. زمان تحویل خودرو پیکاپ T۸ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود. جدول فروش خودرو پیکاپ T۸  همچنین  فروش اقساطی خودرو سواری جی۴  نیز از 29 فروردین تا 3 اردیبهشت از سوی کرمان موتور انجام می شود. قیمت خودرو سواری جی۴ برای سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۹۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعلام شده است. فروش خودرو جی۴ با پیش پرداخت ۵۴۱ میلیون تومانی و دوره های بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه اعلام شده است.   زمان تحویل خودرو جی۴ به خریداران ۶۰ روز کاری خواهد بود و رنگ خودروهای سواری جی۴ نیز سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه ای متالیک اعلام شده است.   جدول فروش خودرو جی۴ 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فراری یک 6 سیلندر شگفت انگیز را معرفی می کند! (+عکس)

دیگر خبرها

  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • بازار داغ فروش حواله خودرو؛ پژو پارس ۲۹۰ میلیون تومان!
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • قیمت هایما در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • فروش پرطرفدارترین محصول ایران خودرو (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط