Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@23:42:17 GMT

تعیین میزان اعمال فوق‌العاده ویژه معلمان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۱۹۸۴

تعیین میزان اعمال فوق‌العاده ویژه معلمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش، اعمال فوق‌العاده ویژه معلمان کشور به میزان حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۲۷ درصد از ابتدای فروردین سال جاری را بلامانع عنوان کرد.

به گزارش برنا؛ ضرایب جدیدفوق‌العاده ویژه معلمان از سوی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد

بر این اساس، ضرایب جدید فوق العاده ویژه معلمان برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، به میزان حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۲۷ درصدی از یکم فروردین ۱۴۰۰ به شرح زیر قابل اجرا است:

ـ فوق العاده ویژه معلمان در بدو استخدام ۲۱ درصد، در طبقه بندی مقدماتی، پایه، ارشد ضریب ۲۱ درصد، خبره ضریب ۲۴ درصد و عالی ضریب ۲۷ درصد محاسبه و در احکام حقوقی فرهنگیان اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه محمد باقر نوبخت، ریییس سازمان برنانه و بودجه به حاجی میرزایی؛ وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

«در پاسخ به نامه ۹ خرداد سال ۱۴۰۰، بدین وسیله به آگاهی می رساند که درخواست دستگاههای اجرایی و آن وزارتخانه در برخورداری از حداکثر تا ۵۰ درصد سقف امتیاز حقوق ثابت و فوق العاده های مستمر موضوع بند ۱۰ ماده ۴۸ قانون مدیریت خدمات کشوری، با توجه به مصوبه سال ۹۳ هیأت وزیران که این سقف را حداکثر تا ۳۵ درصد تعیین کرده است، قانونی و قابل اجرا نیست.

لذا در این راستا اعمال فوق العاده ویژه موضوع مصوبه مذکور برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، به میزان حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۲۷ درصدی با رعایت مفاد مصوبه یاد شده و ترتیبات مندرج در جزء (۵) بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و سایر قوانین و مقررات ذی ربط، از ابتدای سال جاری در سقف اعتبارات مصوب بلامانع است.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه وزیر آموزش و پرورش بودجه آموزش و پرورش وزارتخانه حقوق قانون قوانین و مقررات فوق العاده ویژه معلمان فوق العاده ویژه معلمان ۲۱ درصد ۲۷ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد

به گزارش خبرنگار مهر، داود شایقی عصر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: در سال مزین به «جهش تولید با مشارکت مردم» سیاستگذاری های ملی و استانی ابلاغ شده تا در برنامه ریزی ها و هدفگذاری های امسال مورد توجه و تمرکز قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر ۹۲۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه ای ۲۴ دستگاه استان پیش بینی شده و با ابلاغ فوق العاده ویژه کارکنان ما با کسری پرداختی ها روبرو شدیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: ماهانه اجرای فوق العاده ویژه ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بار مالی به همراه داشت که در مجموع ۷۲ میلیارد تومان کسری اعتبار هزینه ای با همکاری اقتصاد و دارایی، خزانه و ذیحساب جبران شد.

شایقی افزود: در اواخر سال گذشته و به دنبال پیگیری استاندار اردبیل کسری اعتبارا هزینه ای جبران شد تا پرداختی اضافه کار، رفاهی و معوقات کارکنان را به همراه پاداش بازنشستگی ۱۶۳ نفر از بازنشستگان سال ۱۴۰۱ را شاهد باشیم.

افزایش ۲۱۵ درصدی سهم راه آهن از اعتبارات تخصیصی

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل به اعتبارات عمرانی و تملک دارایی سرمایه ای اشاره و اظهار کرد: با وجود اینکه سفر دوم رییس جمهور به استان انجام نشد اما از محل سفر اول ۲ هزار و ۲۲۴ میلیارد تومان منابع جذب کردیم تا صرف پروژه های زیربنایی شود.

شایقی ادامه داد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد هزینه های استانی بود که ما بالاتر از این رقم جذب اعتبارات را شاهد بودیم که در کمیته جذب استان این ارقام مورد بررسی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از محل سفر رییس جمهور برای راه آهن اردبیل بالاتر از بودجه سالانه ۷۳۰ میلیارد تومان بالغ بر یک هزار و ۵۰۳ میلیارد تومان اختصاص یافت که رشد ۲۱۵ درصدی را از سهم اعتبارات به خود اختصاص داده است.

کد خبر 6082092

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • اعتبار حوزه هنری فقط نیم درصد بودجه فرهنگی است
  • بحران آب در ۳ استان کشور
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • نگرانی از بروز کم آبی در ۳ استان کشور
  • نگرانی از بروز کم‌ آبی برای سه استان در تابستان ۱۴۰۳
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج از کشور در اختیار گردشگری قرار گیرد
  • مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»
  • سهم لرستان در طرح جهش تولید در دیمزار‌های کشور ۷ درصد است