Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:27:12 GMT

خدمات ثبت شرکت آنلاین شد!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۲۱۸۸

خدمات ثبت شرکت آنلاین شد!

در روز های کرونایی و سخت شدن رفت و آمد داخل شهر، بسیاری از مشاغل به دنبال آنلاین کردن کسب و کار خود هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موسسه راه روشظن، بسیاری از رستوران ها و ادارات غیر حضوری کار انجام می دهند.اکثر فروشندگان رو به فروش اینترنتی آورده اند و استفاده از فضای مجازی برای کسب درآمد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال هنوز بسیاری از شرکت ها و ادارات دولتی هستند که این روند را تسریع نمی کنند و همچنان با صف های طولانی از مراجعه کنندگان خود استقبال می کنند.این روش هم به سلامت همشهریان آسیب می زند، هم روند خدمت رسانی به آنها مختل می شود که مشکلات گوناگونی را برای مردم پدید می آورد.

اداره ثبت شرکت ها هم از این دسته ادارات است که همچنان حضوری به این روند ادامه می دهد در حالی که خیلی راحت تر از سابق می توان ثبت شرکت انجام داد.

حالا چگونه می توان آنلاین ثبت شرکت کرد؟

شما می توانید با استفاده از سامانه ثبت شرکت ها و بارگذاری مدارک خود تمامی مراحل کاری خود را در منزل انجام دهید و در صورت بروز مشکل آن را با کارشناس ثبتی خود در میان بگذارید.

ثبت برند آنلاین هم داریم؟

اداره مالکیت معنوی که مخصوص ثبت برند می باشد نیز به تازگی در حال آماده شدن برای انجام خدمات به صورت آنلاین است. می توان استعلام برند انجام داد یا حتی نمونه های ثبت شده را در سامانه مشاهده نمود.

دریافت ایزو غیر حضوری شد؟

دریافت ایزو  نیز در جمع این خدمات می باشد که به تازگی به صورت غیر حضوری کار درخواست کنندگان را انجام می دهد. کسانی که در زمینه مواد غذایی، شیرآلات بهداشتی، بتن و دیگر حوزه های اجباری برای استاندارد می خواهند گواهینامه ایزو دریافت کنند نیز می توانند بسیار راحت به کارشناس در سامانه به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و با دادن مدارک مربوطه شروع به فعالیت استاندارد خود کنند.

شما می توانید در منزل بمانید و با پرداخت هزینه کمتر نسبت به شیوه های حضوری نسبت به انجام امور خود اقدام کنید و سلامت بمانید.

مطمئن باشید که کارشناسان در حوزه های مختلف برای انجام امور  شرکتی، ثبتی و سایر خدمات مربوط به سرعت به کار های شما رسیدگی می کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثبت شرکت ثبت شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،     مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه پیشگیری از تنبلی چشم سال گذشته در بین ۱۶۲ هزار و ۶۸۲ نفر از کودکان ۳ تا ۶ استان اجرا شد.

پروین محمدپوری، با اشاره به برنامه های اجرایی معاونت پیشگیری بهزیستی استان در سال گذشته افزود: در این مدت پنج هزار و ۱۲۳ تماس با دفتر مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی برای مشاوره تلفنی با خط ۱۴۸۰ انجام و همچنین طرح آگاه‌سازی با تأکید ویژه بر خود مراقبتی برای یکهزار و ۳۳۱ نفر از دختران و زنان استان از سوی دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اجرا شد.

محمدپوری، با بیان اینکه مأموریت اصلی دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی است،گفت: ارائه خدمات تخصصی به موقع به گروههای هدف، مطالعه و تحلیل وضعیت موجود آسیبهای اجتماعی، ارائه راهکار لازم به نهادهای مربوطه و شناسایی مناطق آسیب زا در انجام مداخلات لازم را از اهداف دفتر آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی اعلام کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به فعالیت اورژانس اجتماعی استان در سال گذشته هم گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۵۳ تماس شامل اختلالات حاد خانوادگی، کودک آزاری، سالمند آزاری، همسرآزاری و معلول آزاری با اورژانس اجتماعی استان برقرار شده که از این تعداد سه هزار مورد پذیرش مداخله انجام و پنج هزار نفر از خدمات سیار بهره مند شدند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود