Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:40:20 GMT

داور مشهور آلمانی از فهرست بین‌المللی خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۲۶۵۹

داور مشهور آلمانی از فهرست بین‌المللی خارج شد

فلیکس بریش دیگر در قابت های بین المللی قضاوت نخواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های آلمانی خبر از کناره گیری فلیکس بریش از داوری بین المللی دادند. این داور 45 ساله که یک وکیل است، از سال 2007 در فهرست بین المللی آلمان قرار داشت و اخیرا در یورو 2020 نیز قضاوت 5 بازی را برعهده داشت اما سپس تصمیم گرفت که تمرکز خود را تنها روی داوری در بوندسلیگا معطوف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بریش تا 47 سالگی که سن قانونی برای قضاوت در بوندسلیگاست به داوری ادامه خواهد داد و سپس بازنشسته می شود.

از مهمترین قضاوت های بریش می توان به فینال سال 2017 لیگ قهرمانان بین رئال و یوونتوس اشاره کرد که با برتری 4-1 کهکشانی ها خاتمه یافت. قضاوت جنجالی یوونتوس و والنسیا در مستایا(فصل 19-2018) که با اخراج رونالدو در اولین بازی چمیونزلیگی اش برای یووه همراه بود نیز در خاطره ها خواهد ماند.

 

 

رئال مادرید یوونتوس کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید یوونتوس کریستیانو رونالدو بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی پرسپولیس درست بود؟

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور در این مسابقه در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ متری سوت می زد.

به گزارش مشرق، حسین عسگری در گفت و گویی در مورد نحوه قضاوت علی اصغر مومنی در نیمه دوم مسابقه نفت آبادان و پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه دوم هم داوری هیچ مشکلی نداشت و قضاوت خوبی انجام داد و تمامی تصمیماتش درست بود اما همانطور که گفتم این داور اضافه وزن دارد و اگر مسابقه سرعت زیادی داشت ممکن بود کار قضاوت برایش سخت می شد.

وی افزود: یکی از مربیان یکبار گفت این خطا را اگر توی هواپیما هم نشسته بودید تشخیص می دادید دراین مسابقه هم واقعا خطا ها آشکار بود اما همیشه شرایط بازی اینگونه نیست و اگر داور از صحنه دور باشد یا جاگیری درستی نداشته باشد ممکن است در تشخیص خود مرتکب اشتباه شود. در این مسابقه داور به دلیل اضافه وزنی که داشت در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ یا ۳۰ متری سوت می زد که البته سوت هایش هم درست بود.

عسگری در مورد پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس گفت: اعلام پنالتی هم درست بود اگرچه مدافع نفت پشتش به توپ بود اما نمی تواند دست هایش را در محوطه جریمه مثل صلیب باز کند در این لحظه با برخورد توپ به دست خطای هند باید اعلام شود که داور هم به درستی پنالتی اعلام کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • برترین مدرک بین‌المللی داوری بدمینتون در دستان داور قمی
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • داور قمی برترین مدرک بین المللی داوری بدمینتون را کسب کرد
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند