Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، بعد از «زیرخاکی»، سریال تلویزیونی «بوتیمار» از شبکه سه سیما با ۳۶ درصد مخاطب و رضایت بیش از ۶۵ درصد در حد زیاد در رتبه دوم قرار گرفت.

براساس این نظرسنجی «کلبه‌ای در مه» نیز از شبکه سه که تا زمان نظرسنجی ۱۳ قسمت آن پخش شده بود با ۲۱.۵ درصد مخاطب و رضایت بیش از ۷۸ درصد درحد زیاد، در رتبه سوم سریال‌های سیما درنیمه دوم خرداد ۱۴۰۰ ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کلبه‌ای در مه» سریالی ۳۴ قسمتی است که پخش آن از شبکه سه سیما همچنان ادامه دارد.

«صبح آخرین روز» از شبکه دو سیما نیز  ۱۱.۸ درصد مخاطب را پای خود نشاند و رضایت بیش از ۷۳ درصدی در حد زیاد را جلب کرد. این مجموعه تلویزیونی تولید مرکز زنجان رسانه ملی زیر نظر مرکز سیمای استان‌ها است.

«روزهای آبی» از شبکه پنج سیما در میان سریال‌های نیمه دوم خرداد ۱۴۰۰ نیز ۸.۳ درصد مخاطب را با خود همراه کرد.

۵۸۵۸

کد خبر 1535475

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سریال زیرخاکی سازمان صدا و سیما سریال ایرانی درصد مخاطب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار‌ها برای پخش سریال نون‌خ به سر رسید + زمان پخش

مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی از چهارشنبه هفته آینده، ۱۵ فروردین‌ماه هر شب ساعت ۲۲ از شبکه اول پخش خواهد شد.

فصل جدید «نون خ» در شهر‌های تهران، چابهار، سیستان و بلوچستان، کردستان و کرمان تصویربرداری شده است.

توجه به محور‌هایی همچون محیط‌زیست، میراث فرهنگی و مسائل اقوام کماکان در «نون خ» جدید در دستور کار قرار گرفتند.

حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی، سیروس میمنت، مجید یاسر، بیژن بنفشه‌خواه، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، هدیه بازوند، سیدعلی صالحی، پاشا جمالی، ندا قاسمی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی و ... از جمله بازیگران «نون خ» هستند.

منبع: همشهری آنلاین

tags # سریال تلویزیونی ، نون خ سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • زمان پخش سریال «کشیک قلب» با بازی محسن کیایی و لیندا کیانی
  • انتظار‌ها برای پخش سریال نون‌خ به سر رسید + زمان پخش
  • مدیرکل صداوسیمای کردستان چهره برتر سال معاونت استان‌ها شد
  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • یاقوت البرز؛ محور تبلیغات تلویزیونی در ایام نوروز