Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با افتتاح سالن ۶ هزار نفره ، شیراز میزبان رقابت های بین المللی می شود.

به گزارش خبرنگار برنا از فارس، جمشید تقی زاده اظهار داشت : سالن شش هزار نفری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شیراز با دارا بودن استانداردهای جهانی میزبان رقابت های بین المللی خواهد بود. وی افزود : این پروژه با سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۷ به شهر شیراز به استان بزرگ فارس اهدا و عملیات ساخت این سالن از سال ۱۳۹۱ آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون وزیر ورزش و جوانان  ادامه داد:  ۶ هزار متر مربع مساحت این مجموعه است که از این مقدار ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت فضای سرپوشیده آن می باشد. تقی زاده سالن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از سالن های زیبا و مجلل کشور دانست و ابراز داشت:  این سالن دارای تاییدیه های فدراسیون های بین‌المللی است و شهر شیراز با وجود این پتانسیل می تواند میزبان مسابقات بین‌المللی و جهانی باشد. وی اعتبار ساخت این پروژه بزرگ را ۹۸ میلیارد تومان خواند و گفت : استان فارس همزمان با افتتاح این  پروژه شاهد بهره‌برداری از ۱۲ پروژه دیگر  از قبیل سالن های چندمنظوره و زمین های چمن روستایی بود. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال

به گزارش "ورزش‌سه"، با اعلام مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال جام جهانی سه شهر بخارا، تاشکند و اندیجان میزبانان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ خواهند بود.

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ دهمین دوره جام جهانی فوتسال است که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد. برای چهارمین بار است که این مسابقات در قاره آسیا و برای اولین‌بار است که در آسیای مرکزی برگزار می‌شود. تیم ملی پرتغال با قهرمانی در دوره قبلی مسابقات مدافع عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است.

دیگر خبرها

  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • رقابت بیش از ۱۵ هزار یزدی در نوبت اول آزمون سراسری‌
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی
  • قایقران گیلانی المپیکی شد
  • قایقرانی 4 سهمیه المپیک گرفت/ اولین سهمیه تاریخی در قایق دو نفره
  • تحویل ۳۵۰۰ سند مالکیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن به راه و شهرسازی فارس
  • شهر‌های میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال مشخص شد