Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنبورها خواستار فروش مهاجم نروژی خود نیستند.

ارلینگ هالند، مهاجم 20 ساله نروژی باشگاه دورتموند مورد توجه باشگاه های مطرح اروپایی از جمله چلسی قرار گرفته است.

به گزارش طرفداری و به نقل از Sven Westerschulze از بیلد، مارکو روزه، سرمربی جدید دورتموند در حال برنامه ریزی برای فصل آینده است و ارلینگ هالند نقش بسیار مهمی در برنامه های او خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که شایعات زیادی پیرامون جدایی هالند از دورتموند مطرح شده است، سران این باشگاه آلمانی به روزه قول داده اند که این مهاجم نروژی قطعا در دورتموند خواهد ماند و در تابستان جاری از این تیم جدا نخواهد شد. ساعاتی قبل نیز اسکای آلمان ادعا کرد که زنبورها پیشنهاد چلسی برای هالند را رد کرده اند. این مهاجم جوان تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد.

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها برترین های قرن با علی فتح الله زاده: از علی پروین معذرت می خواهم؛ این روزها سلطان ها خطرناک شده اند! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 95 تقابل استقلال و پرسپولیس پیوستن جهانبخش به فاینورد قطعی است رونمایی از پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 22-2021 / عکس استقبال هواداران تیم ملی ایتالیا از برناردسکی در حاشیه مراسم ازدواج او / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن نوزاد ۲۰ روزه در غزه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ کانال تلگرام فلسطین پست تصاویری از نوزاد ۲۰ روزه‌ای منتشر کرد که در حملات مداوم رژیم اشغالگر به غزه، مجروح شده است.

دیگر خبرها

  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!
  • انتقاد فان باستن از برناردو سیلوا: او بدترین ضربه پنالتی ممکن را زد
  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • زخمی شدن نوزاد ۲۰ روزه در غزه
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم