Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با اشاره به شهادت سه افسر نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر نوشت: در غیاب این ایثارگری‌ها، اروپایی‌ها باید به دنبال گرم به گرم موادمخدر در خیابان‌های خود باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «کاظم غریب آبادی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، امروز (پنجشنبه) در توئیتی با اشاره به شهادت سه نفر از افسران نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، نوشت:

"دیروز سه افسر پلیس در ایران در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر شهید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیاب این تلاش ایثارگرانه، اروپایی‌ها باید به دنبال گرم به گرم مواد مخدر در خیابان‌های خود باشند.

وی مقابله با معضل جهانی مواد مخدر را نیازمند پذیرش مسئولیت مشترک توسط همگان عنوان کرد.

غریب آبادی نماینده ایران پیش از این در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر که از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر باید در یک چارچوب همکاری بین‌المللی صورت گیرد، گفت: بار اصلی این مبارزه بر دوش کشورهایی مانند ایران است و کشورهای مقصد مثل کشورهای غربی، اهتمام لازم را در این باره ندارند.

سفیر و نماینده دائم ایران در دفتر سازمان‌های بین‌المللی در وین اسفند ماه سال گذشته (۱۳۹۹) با اشاره به یک هزار و ۱۴۷ تن کشفیات موادمخدر در ایران در سال ۲۰۲۰، از جامعه جهانی و کشورهای توسعه یافته خواست تا مبارزه با مواد مخدر را فارغ از ملاحظات سیاسی، در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 507531

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی کاظم غریب آبادی مواد مخدر غریب آبادی درگیری با اشرار در کهنوج شهادت 3 مامور در کهنوج شهادت ۳ مامور انتظامی کهنوج کهنوج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مبارزه با مواد مخدر قاچاقچیان مواد بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران