Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران؛ غلامعلی رجایی، فعال اصلاح طلب، در یادداشتی در خبرآنلاین نوشت: «قاعدتا یک دست شدن حاکمیت دارای محاسن و معایبی است اما، در مجموع به افرادی که در این یکدستی مسلط و حاکم هستند؛ بستگی دارد. 

اگر افرادی باشند که ظرفیت استفاده از منتقدین را داشته باشند و آن ها حرف خود را راحت بزنند، البته از این نوع که با چند منتقد تماس گرفته و نظرخواهی کنند، نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته، این مرحله خوبی است اما باید از این مرحله فراتر رفت. همچنین ترجیح دادن نظرات منتقدین و کسانی که در جبهه رقیب هستند، عملا می تواند حرکت را بهبود ببخشید. 

اما اگر نظرخواهی از منتقدان برای خالی نبودن عریضه باشد؛ نتیجه ای حاصل نمی شود. پس به افرادی که در این یکدستی حاکم هستند و ظرفیت آنان، بستگی دارد. این یکدستی هم می تواند مثبت باشد و هم منفی. کمااینکه مزایا و منافع بیشتری دارد، زیرا دیگر به حاشیه نمی رود و کشور را دچار مسائل جانبی نمی کند و همچنین دیگر از سنگ اندازی پیش پای طرح‌ها وجود ندارد. 

کارها سرعت عمل بیشتری به خود می گیرند و باید دید که چقدر از دقت و شفافیت لازم برخوردار باشد. اگر منتقدین بر عملکرد حاکمیت پرتوافکنی و نورافکنی نکنند، حاکمیت همه مسائل را خوب و مثبت می بیند. این برای حاکمیت آقای رئیسی سم است که نداند دچار چه محدودیت هایی است. 

بهتر بود آقای رئیسی از وزرای خوب کابینه دولت دوازدهم مثل آقایان ظریف و زنگنه استفاده کند. حتی بهتر است فردی چون آقای جهانگیری را به عنوان دستیار ارشد خود به کار بگیرد. در آن وقت می توان گفت یک دولت فراجناحی خواهیم داشت. 

البته، ما آقای رئیسی را اصولگرا می دانیم ولی می تواند با اضافه کردن برخی نیروهای کارآمد اصلاح طلب یا دولت دوازدهم کارآیی دولت خود را بیشتر کند.»

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 اسحاق جهانگیری محمدجواد ظریف غلامعلی رجایی ابراهیم رئیسی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده چین در جلسه شورای امنیت: اسرائیل حاکمیت سوریه و ایران را نقض کرده است (بشنوید)

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: احمدی نژاد: شورای امنیت رامحاکمه می کنیم چین رئیس دوره‌ای شورای امنیت شد

دیگر خبرها

  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از عملیات سپاه
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • رئیسی: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته
  • نماینده چین در جلسه شورای امنیت: اسرائیل حاکمیت سوریه و ایران را نقض کرده است (بشنوید)
  • رئیسی دستور جدید صادر کرد
  • قدردانی رئیسی از ابراز همدردی رئیس جمهور نیکاراگوئه با دولت و ملت ایران
  • فعال سیاسی اصولگرا: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است
  • زریبافان: بهترین زمان برای تغییر و اصلاح دولت سیزدهم است /رئیسی نباید زیر بار فشار جریانات سیاسی و فامیلی برود
  • از ابتدای دولت رئیسی روزانه 288 میلیاردتومان از بورس فرار کرده/ ۵۰ میلیون نفر درگیر بازار سرمایه هستند