Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد شرمن در این سفر که از ۱۸ تا ۲۵ ژوییه (۲۷ تیرماه تا ۴ مرداد) انجام خواهد شد ، درباره همکاری دو و چند جانبه درمورد چالش های مشترک گفتگو خواهد کرد.
جانشین وزیر امور خارجه آمریکا در سفر به توکیو با مقامات ژاپنی دیدار و در مورد طیف گسترده ای از موضوعات از جمله مبارزه با بحران آب و هوا و تقویت امنیت بهداشت جهانی گفتگو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام وزارت خارجه آمریکا، شرمن در سفر به سئول نیز درباره همکاری ها دو و چند جانبه از جمله بحران آب و هوا و بهبود اقتصادی پس از همه گیری بیماری کووید-۱۹ گفتگو خواهد کرد.
معاون وزیر خارجه آمریکا پس از سئول، به اولان باتور پایتخت مغولستان سفر می کند تا بر اساس بیانیه وزارت خارجه آمریکا ، با مقامات این کشور درباره تقویت همکاری های استراتژیک ، ارزشهای مشترک دموکراسی و حقوق بشر از جمله آزادی مذهب و عقاید و احترام به هویت فرهنگی سنتی گفتگو کند.

برچسب‌ها اولان باتار وزارت خارجه آمریکا توکیو وندی شرمن سئول

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت خارجه آمریکا توکیو وزارت خارجه آمریکا توکیو وندی شرمن سئول خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می شود از تعیین جایزه 10 میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد 3  مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.   به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب .س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.   به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استانداردهای دوگانه مبتلاست
  • بلینکن وارد چین شد
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • وزیر خارجه فنلاند در گفتگو با امیر عبداللهیان : ادامه تنش در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست