Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از کنترل ورودی‌های گیلان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی، ۳۸ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو که قصد ورود به استان را داشته‌اند، اعمال قانون شده و  ۱۲ هزار و ۵۰۰ مورد نیز از محورهای مواصلاتی گیلان به مبدا بازگشت داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ امیر طالبی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ممنوعیت‌های تردد کرونایی در ورودی‌های گیلان با قوت ادامه دارد، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی استان توسط دوربین‌های مکانیزه و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت جدی کنترل و پایش می‌شوند.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در راستای اجرای محدودیت‌های کرونایی، ۳۸ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو که قصد ورود به استان را داشته‌اند اعمال قانون شده و ۱۲ هزار و ۵۰۰ مورد نیز از محورهای مواصلاتی گیلان به مبدأ بازگشت داده شده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان خاطرنشان کرد: رانندگان متخلف بر اساس وضعیت رنگ‌بندی در شهرهای قرمز کرونایی مبلغ یک میلیون تومان و در  وضعیت نارنجی و زرد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: محدودیت تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد توسط دوربین‌های مکانیزه سطح شهر و ماموران راهنمایی و رانندگی اجرا و متخلفان مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ طالبی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی اعمال شده صرفا برای کنترل ویروس کرونا بوده و پلیس مجری مصوبات ستاد ملی مقابله با این بیماری  است از شهروندان خواست، ضمن پرهیز از هرگونه تردد غیرضروری خدمتگزاران خود را در اجرای محدودیت‌های کرونایی همراهی کنند تا شاهد بهبود شرایط و از بین رفتن کامل این بیماری منحوس باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا محدودیت تردد محدودیت های کرونایی راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران انتظامی و پلیس راهور این فرماندهی طی یک ماه گذشته ۱۱۶ دستگاه خودروی تغییر وضعیت و بدون پلاک و مخدوش و همچنین رانندگی در حالت غیر عادی را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند و همچنین ۴۵۸ خودور به دلیل آلودگی صوتی و صدای نابهنجار، شیشه دودی و پلاک مخدوش اعمال قانون شدند.

وی افزود: بیشتر تخلفات صورت گرفته خودرو‌های شوتی و دارای تغییر وضعیت مربوط به حمل سوخت قاچاق، حمل غیر مجاز سرنشین و تصادفات و فرار از صحنه تصادف بودند که قطعا با به خطر افتادن جان همگان و ایجاد حادثه همراه هستند و توقیف این خودرو‌ها با هدف جلوگیری از اینگونه مسائل با توجه به مطالبه خود شهروندان به صورت جدی در دستور کار تیم‌های گشت انتظامی و پلیس راهور نیز خواهد بود.

فرمانده انتظامی بم با بیان اینکه رانندگی در حالت غیر عادی که منجر به تصادفات ناگوار و مجروحیت و فوت تعدادی از افراد در سطح شهرستان شده است، تاکید کرد: برای کاهش این اتفاقات ناگوار و پیشگیری از ایجاد مزاحمت این رانندگان، خودروی آنها به پارکینگ منتقل و با افراد خاطی نیز برابر قانون برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • اصناف گیلان موافق بی بند و باری در حوزه عفاف و حجاب نیستند
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • کنترل و مهار پشه آئدس در گیلان
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • چراغ های راهنمایی و رانندگی ترمیم می شود
  • پیگیری کنترل سرعت شبکه حمل‌ونقل عمومی با استفاده از سامانه‌های هوشمند