Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،«علیرضا فغانی» پس از پایان بازی استقلال و پرسپولیس در حالی که قضاوت خوبی در این مسابقه حساس داشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لیگ استرالیا تعطیل بود و برای بازی‌های شرق آسیا به تایلند رفته بودم و بعد از آن برای قضاوت این مسابقه پیشنهاد دادند و آن را قبول کردم.

وی افزود: تا زمانی که قرار است در سطح بین‌المللی قضاوت کنم به اسم ایران خواهد بود و چنین کاری را با افتخار انجام خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور بین‌الملی فوتبال خاطرنشان کرد: برخی‌ از آدم‌ها که جایگاهشان در جامعه داوری مشخص است. می‌خواستند مرا حذف کنند، نفراتی همچون عرفانیان و بعضی از افرادی که در کمیته داوران هستند شیطنت کردند.

فغانی تصریح کرد: آنهایی که گفتم این شیطنت را از گذشته داشتند و نمی‌دانم به خاطر حسادت است یا چیز دیگر که حاشیه‌سازی کردند اما ختم به خیر شد.

وی در پایان گفت: از مربیان و بازیکنان پرسپولیس و استقلال تشکر می‌کنم که همکاری لازم را با من داشتند و باعث شدند بازی بدون حاشیه برگزار شود.

شهرآورد نود و ششم پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۹ و ۵۰ امشب (پنجشنبه) و با پنج دقیقه تاخیر در ورزشگاه آزادی آغاز شد و گلی در برنداشت اما استقلال با برتری چهار بر سه در ضربات پنالتی به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس استقلال علیرضا فغانی دربی ۹۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس استقلال علیرضا فغانی باشگاه پرسپولیس استقلال علیرضا فغانی دربی ۹۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی از صبح امروز آغاز شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل و اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکین جدید سرخابی‌ها نیز در این جلسه حضور دارند.

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • فینالیست آسیا را فغانی تعیین کرد!
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)