Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی صبح امروز (۲۵ تیرماه) در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه دارد.

در این دوره حدود ۶ هزار نفر در گروه‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، لیسانسه‌های پروانه دار و بالاتر و گروه مامایی در سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.

شروع رای گیری در شهرستان هایی که دارای هیات مدیره ۱۷ نفره هستند، از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۵ تیرماه آغاز و حداقل به مدت ۱۲ ساعت ادامه دارد و امکان افزایش تا حداکثر ۲ ساعت با نظر هیئت نظارت شهرستان امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رای گیری در شهرستان‌های دارای هیئت مدیره ۱۱ نفره، از ساعت ۸ صبح همین روز آغاز و حداقل به مدت ۸ ساعت ادامه دارد و امکان افزایش تا حداکثر ۴ ساعت با نظر هیئت نظارت شهرستان وجود دارد.

۴۷۲۳۷

کد خبر 1535594

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۶۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فرهنگ» سوژه هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» چهارشنبه هشتم فروردین حوالی ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

برنامه «پاورقی» که با استفاده از زبان طنز سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد، در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب با موضوعی متفاوت میزبان مخاطبان خواهد بود.

این برنامه در هشتمین قسمت خود به موضوع «فرهنگ» می‌پردازد؛ صهیونیسم و آمریکا بر آن هستند تا از طریق جریان‌های نفوذی مثل صنعت سینما با تغییر سبک زندگی مردم تدریجاً باورها و ارزش‌های جوامعی مانند ایران که خود دارای فرهنگی غنی است را تغییر دهند، اما آیا فرهنگ غربی تمدنی را که از آن دم می‌زند، دارد؟

محمدرضا شهبازی در این قسمت از برنامه سعی می کند به زبان طنز پرده از فرهنگ واقعی غرب بردارد.

«پاورقی» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی جواد فتحی و اجرای محمدرضا شهبازی است که نوروز ۱۴۰۳ هر شب حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

کد خبر 6063381

دیگر خبرها

  • سه چالش اساسی نظام در سال ۱۴۰۳ به روایت حسین علایی /حاکمیت باید یک تغییر معنادار در سیاست‌های اقتصادی و سیاسی خود ایجاد کند
  • عودلاجان؛ دریچه‌ای به تهران قدیم
  • مصرف حدود ۱۲۷میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار
  • انجام ۳۳۰ عمل جراحی در بیمارستان‌های استان فارس در هشتمین روز نوروز
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از تجارب مردمی‌سازی است
  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است/ مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار
  • شورای‌ عالی نظام‌پزشکی: در تعرفه‌های مصوب دولت بازنگری شود
  • «فرهنگ» سوژه هشتمین قسمت از «پاورقی نوروزی» شد
  • فیلم‌های تلویزیون در هشتمین روز فروردین ماه
  • فیلم های تلویزیون در هشتمین روز فروردین ماه