Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت با بیان اینکه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها بسیار نگرانیم درباره تکلیف بازگشایی مدارس با توجه به خیز پنجم کرونا توضیحاتی داد و تاکید کرد که بازگشایی مدارس اکنون قابل پیش بینی نیست.

دکتر سعید نمکی در حاشیه بازدید سرزده وزیر بهداشت از مرکز واکسیناسیون ایران مال در غرب تهران، اظهار کرد: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها بسیار نگرانیم، همکاران در بخش سلامت بسیار تحت فشار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: عدم رعایت پروتکل‌ها ما را گرفتار کرده است و اگر رعایت رعایت نکنند گرفتارتر خواهد کرد.

وزیر بهداشت افزود: وقتی جایی را قرمز اعلام می‌کنیم ، گویی شرایط آبی است و کسی گوش به حرف نمی‌دهد. نه مردم عزیز، مردم همیشه همراه بودند و ما از باقی بخشها که باید کمک مان کنند انتظار داریم که بیشتر از این کمک کنند و ما را در این معرکه تنها نگذارند.

نمکی در  خاتمه درباره تکلیف بازگشایی مدارس با توجه به خیز پنجم کرونا و سفرهای تابستانی احتمالی هموطنان، گفت:  بازگشایی مدارس اکنون قابل پیش بینی نیست،  امیدواریم بتوانیم با واکسیناسیون معلمان به عنوان یک گروه آسیب پذیر و رعایت پروتکل‌ها بتوانیم مدارس را بازنگه داریم، امیدواریم./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رعایت پروتکل ها بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رضانیا در جلسه‌ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در اقشار مختلف مردم شریف است و تلاش می‌کند مردم را از حاکمیت جدا کند.

وی افزود: دغدغه و اراده دولت مردمی و انقلابی ایران قوی کاهش فقر است و تبیین اقدامات در جهت فقرزدایی تلاش همگان را می‌طلبد.

رضانیا اضافه کرد: رشته‌ی تحصیلی بهداشت محیط در دانشگاه فرهنگیان اضافه شده و جذب مراقبین بهداشت و سلامت نیز در آموزش‌وپرورش انجام شده است.

کد خبر 6085921

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • ببینید | روایت ملی‌پوش کاراته نابینایان از برخورد عجیب مردم در یک مورد خاص: انگار در روز روشن بی‌حیا شده‌ایم!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند