Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به دیدار خود با رئیس سازمان برنامه و بودجه، از اختصاص اعتبار ۱۸۰۰ میلیارد تومانی برای پرداخت مطالبات معلمان حق التدریس تا پایان موعد کاری این دولت خبر داد. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام خانه ملت، اکبر بسطامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس بر پرداخت مطالبات معلمان حق‌التدریس با توجه به نقش آنان در مقوله تعلیم و تربیت و نظام آموزشی کشور اهتمام دارند، گفت: با پیگیری این مهم از ارگان‌های مسئول در تلاش هستیم بخشی از نیاز‌های رفاهی آنان را برآورده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت مطالبات معلمان حق التدریس، افزود: مقرر شد، ۱۸ هزار میلیارد ریال برای مطالبات معلمان حق التدریس تا پایان عمر دولت دوازدهم تأمین شود.

وی  به ضرورت تصویب لایحه رتبه بندی معلمان تأکید و تصریح کرد: تصویب این لایحه، موجب افزایش انگیزه و کارایی این قشر خواهد شد و به منظور متناسب سازی پرداخت‌ها بر اساس کیفیت عملکرد معلمان، به صورت جدی پیگیر تصویب این لایحه هستم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مطالبه چند ساله و بحق این قشر را برآورده سازیم.

بسطامی، از عدم اجرای قانون پرداخت فوق العاده مناطق جنگی انتقاد و خواستار اجرایی شدن آن شد، اضافه کرد: پیگیر اجرایی شدن این مهم از طریق کمیسیون اجتماعی مجلس خواهیم بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، رسیدگی به وضعیت معلمان را موجب رشد کیفی آموزش در کشور دانست و اظهار داشت: امیدواریم با پیگیری‌های مجلس یازدهم شرایط به نفع معلمان تغییر کند.    بیشتربخوانید: برجام برای ما حکم ترمز را داشت/ بانیان برجام باید از مردم عذرخواهی کنند/ خنثی‌سازی تحریم‌ها دست ماست/ دولت سیزدهم زیر میز برجام نمی‌زند/ مخاطب «اگر»‌های ظریف کیست؟ انتهای پیام/ برچسب ها: اکبر بسطامی مجلس دولت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اکبر بسطامی مجلس دولت پرداخت مطالبات معلمان حق التدریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود

بهادری جهرمی گفت: این دولت در طول دوره گذشته تعامل خوبی با مجلس یازدهم داشت، همین مسیر تعاملی دولت با مجلس دوازدهم نیز ادامه خواهد یافت.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی ضمن گرامیداشت شکست تاریخی حمله نظامی آمریکا به طبس و قدردانی از مردم سمنان برای استقبال پرشور از رییس‌جمهور و هیات دولت در سفر استانی اخیر اعضای کابینه، بیان کرد: اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند.

وی افزود: رییس‌جمهور هم‌اکنون در سفر به پاکستان هستند و سعی می‌شود برای تحقق شعار سال از تمامی ظرفیت‌های داخلی و خارجی استفاده شود. ایشان فردا به سریلانکا خواهند رفت و توافقات دوجانبه وجود خواهد داشت و یک پروژه افتتاح خواهد شد.

سخنگوی دولت اظهار داشت: هم‌چنین هفته گذشته سومین جلسه معاون اول رئیس جمهور با فعالان بخش خصوصی برگزار شد و این جلسات با توجه به شعار سال و لزوم دخیل کردن مردم و بخش خصوصی در اقتصاد برگزار و دنبال می‌شود.

بهادری‌جهرمی در پاسخ به سوالی پیرامون سفر فردای رییس‌جمهور به سریلانکا گفت: سفر رییس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا با محوریت توسعه روابط است و با توجه به اقدامات تروریستی و اقدامات خرابکارانه در منطقه، توسعه و تقویت همکاری‌های دو کشور نیز دنبال می‌شود و در زمینه تبادلات اقتصادی اهمیت دارد. حجم تجارت خارجی دو کشور افزایش یافته و صادرات ما به پاکستان هم افزایش داشته است. پاکستان در سال گذشته ششمین مقصد صادراتی برای ما بوده و میزان صادرات از ۱.۵ میلیارد دلار به بیش از ۲ میلیارد دلار رسیده است. در این سفر هدف‌گذاری شده که حجم تجاری تبادلات به ۱۰ میلیارد دلار برسد.

وی اضافه کرد: در سفر رییس‌جمهور به کشور سریلانکا، یک پروژه و طرح انتقال آب، سدسازی و نیروگاه با حجم گسترده و توان فنی گسترده توسط نخبگان ایرانی اجرا شده که فردا با حضور رییس‌جمهور افتتاح خواهد شد. ارزش این پروژه حدود ۵۰۰ میلیون دلار بوده که توسط دولت سریلانکا تامین شده و کار اجرا توسط نخبگان ایرانی انجام شده است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در تلفیق/ حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: مبلغ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲ برابر می‌شود
  • معلمان اضافه کار را نمی‌پذیرند/ نرخ حق‌التدریس ۲برابر می‌شود
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • سخنگوی دولت: پس از بارش‌های اخیر بخشی از حقابه هیرمند آزادسازی شد / معیشت مردم و ایجاد رشد اقتصادی اولویت مذاکرات مشترک دولت و مجلس دوازدهم خواهد بود
  • حق‌التدریس اضافه بر ساعات سازمانی موظف به استادان پرداخت نمی‌شود