Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام باقر علیه السلام و همچنین تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز عرفه و عید بزرگ قربان و همچنین به مناسبت آغاز هفته تامین اجتماعی ضمن تبریک این روز به پرسنل شریف این دستگاه خدمت‌رسان بیان داشت: علی‌رغم کثرت روستاها و تعداد زیادی از مردم منطقه که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، متاسفانه تنها کارگزاری تامین اجتماعی که به مردم منطقه خدمات رسانی می کرد چند سالی است که تعطیل شده و برای مردم مشکلات فراوانی را با توجه به تورم و هزینه های بالای سفر  به مرکز شهرستان درست کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لذا انتظار از مسئولین آن است که یک شعبه و کارگزاری تامین اجتماعی را در کامفیروز احیا نموده تا روزانه شاهد ایاب و ذهاب طیف وسیعی از کارگران و کشاورزان منطقه به مرکز شهرستان، آن هم از طریق جاده‌های پرخطر این بخش، نباشیم. 

خطیب جمعه کامفیروز همچنین با اشاره به فرارسیدن ۲۸ تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان، ضمن تشکر از اعضای این شورا در خصوص دقت عمل بالا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد اظهار داشت: شورای نگهبان نبض نظام اسلامی است و وظیفه همگان است که از جایگاه راهبردی این نهاد مقدس بر تمام تصمیمات حمایت قاطع نمایند.

وی افزود: شاید برخی از تصمیمات این شورا حتی مورد تایید رهبر معظم انقلاب هم نباشد اما بعد از آن که شورای نگهبان تصمیمی را اتخاذ کرد همگان ولو که آن تصمیم را قبول نداشته باشند باید قاطعانه حمایت نمایند.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام تقی زاده تامین اجتماعی تامین اجتماعی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی

حمید خسروی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : در طرح نهضت ملی مشارکت اجتماعی قرار است، از طرفیت عظیم اجتماعی گروه‌های همچون هیأت مذهبی، گروه‌های جهادی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استفاده شود.

وی هدف از این طرح را ارتقاء نشاط سرمایه اجتماعی و توسعه مشارکت‌های مردمی عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف نقش‌آفرینی گروه‌های مردمی در شناسایی و حل مسائل، مشکلات شهر و محله اجرا می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در این طرح هیچ الزامی برای داشتن مجوز سازمان‌ها و گروه‌های مردمی ثبت‌نام‌کننده، نیست، همین نیرو‌های فعال در محلات هم می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی در توضیح مراحل ثبت‌نام در طرح ملی مشارکت اجتماعی، اضافه کرد: بعد از ثبت‌نام اولیه، طی یک فرآیند ارزیابی‌هایی از سوی ارزیابانی که از سازمان‌های مردم نهاد استان هستند انجام و بعد از گزینش و پالایش، به کشور معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان تاکنون بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: ۲۲ مردادماه در سالروز تشکیل روز سازمان‌های مردم نهاد، با حضور رئیس جمهور در وزارت کشور استارت این طرح با هدف نقش‌آفرینی گروه‌های مردمی در حل مسائل و مشکلات شهر و محله زده خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • طحان نظیف: طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است