Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و رئیس سابق سازمان بسیج اساتید کشور تاکید کرد:  "شستا" باید به اتاقی شیشه ای برای تولید و جهش  کسب و کار ایرانی تبدیل شود.

زارعی در توئیتی در این باره نوشت: « شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا)! شستا و ماادراک شستا!؟ شرکتها، هلدینگ ها، پاداش و عیدی نجومی، رانت های مدیرعاملی، توزیع منصب در هیئت مدیره ها، حیاط خلوت آقا زاده ها؛ باندها، جناح ها و ژن های برتر! 

"شستا" باید "یکتا" شود؛ اتاقی شیشه ای برای تولید و جهش  کسب و کار ایرانی!»

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: تولید کسب و کار جهش شستا مجتبی زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، زارعی گفت: بر اساس خروجی مدل‌های پیشابی هواشناسی تا روز جمعه افزایش ابر، از اواخر وقت امشب با نفوذ توده هوای ناپایدار جوی گاهی وزش باد شدید در مناطق بادخیز همراه با گرد و خاک، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و خطر برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه پیش بینی می‌شود.

وی افزود: با توجه به حجم بارش‌ها و ماهیت رگباری آنها، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها، به ویژه در نیمه جنوبی، بخش مرکزی و شمال شرق استان دور از انتظار نیست.

زارعی گفت: به لحاظ دمایی تا صبح فردا روند تغییرات دما افزایشی است و به تدریج از فردا ظهر تا صبح جمعه تغییرات دما کاهشی خواهد بود.

به گفته وی با توجه به تقویت ناپایداری‌های جوی در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هشدار سطح نارنجی در استان صادر شد.

کارشناس هواشناسی استان گفت: در این هشدار پرهیز از سفر‌های غیرضرور، خودداری از تردد در محور‌های مواصلاتی همجوار از جمله سیستان و بلوچستان و کرمان عدم توقف در مسیر رودخانه‌های فصلی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تامین پوشش و تجهیزات گلخانه‌ها و پرهیز از عملیات کشاورزی توصیه شده است.

دیگر خبرها

  • (تصویر) رقم باورنکردنی کرایه‌خانه در تهران ۱۳۳۷
  • رشد دونیم برابری خروج اتباع غیر مجاز از استان قم
  • سامانه بارشی در راه خراسان جنوبی
  • ورود سامانه بارشی به جو خراسان جنوبی
  • هنر تبدیل کانتینر به خانه ای 36 متری که مایل به ترک آن نخواهید بود! (+فیلم و عکس)
  • عکس‌| دورهمی سردار آزمون با آرمین زارعی خواننده مشهور پاپ
  • نیاز به همه گروه‌های خونی در هرمزگان
  • استفاده محققان از گرافن برای تولید انرژی از گرما
  • تبدیل آب دریا به سوخت هیدروژنی در سنگاپور
  • تبدیل آب دریا به سوخت جایگزین در سنگاپور