Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این شهر اظهار داشت: در مواردی دستگاهی به روستاییان مجوز ساخت و ساز می دهد ، روستایی هزینه می کند و دستگاه دیگر می گوید خلاف است.

وی تاکید کرد که محیط زیست، منابع طبیعی و سایر دستگاه های مرتبط باید در این ارتباط هماهنگی داشته و از قوانین همدیگر با خبر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنانش افزود: امروز شاهد ذلت خوی استکبار در منطقه هستیم ، غرب آسیا نباید میدان تاخت و تاز استکبار جهانی باشد بلکه این جبهه مقاومت است که باید برای خودشان تصمیم بگیرند.

آیت الله فلاحتی بیان داشت: ذلت آمریکا را در سایه مقاومت، شهدای مدافع حرم و در سایه رهبر مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی می دانیم.

وی با بیان اینکه شیعه در سایه رهبری و امام راحل تکیه گاه برای همه فرق اسلامی شده است، افزود: انقلاب اسلامی ۴۳ سال در سایه تلاش های مردم و رهبری و تدبیر رهبری پایگاه، محور و تکیه گاه برای همه امت ها حتی ملت های غیرمسلمان شده است.

خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرارسیدن سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ اظهار داشت: پذیرش قطعنامه از سوی امام راحل را تدبیری مدبرانه  دانست تا کشور را از آسیب های تلخ بیشتر مصون کند.

برچسب‌ها رشت ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها رشت ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی

دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی گفت: در دوره اخیر این جشنواره سطح برگزاری و کیفیت اجرا‌ها به شکل قابل توجهی ارتقاء یافته است که این پیشرفت، نتیجه تلاش‌های مستمر و جذب مربیان تراز اول کشور برای کار در روستا‌ها به حساب می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی ذبیحی، دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی با اشاره به اینکه جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی که هر ساله با هدف حفظ و ارتقاء فرهنگ و هنر روستایی و عشایری برگزار می‌شود، امسال شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بود، اظهار کرد: امسال ۵۰ گروه فیلم برای شرکت در جشنواره ارسال کردند که از این تعداد، ۲۳ اثر برای مسابقه در روستای کردر رضوی انتخاب شدند.


وی با بیان اینکه پیشرفت گروه‌ها بسیار خوب بود و سطح برگزاری نیز بسیار بالا بود، افزود:. این پیشرفت به دلیل متقاعد کردن مربیان تراز اول کشور برای کار در روستا‌ها بود. همچنین، برای اولین بار شاهد حضور دختران در این بخش جشنواره بودیم که باعث ایجاد انگیزه شد.


دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی تأکید کرد که پخش زنده تلویزیونی اجرا‌ها از شبکه استانی خلیج فارس، باعث شد که بعضی از مسائل فنی گروه‌ها انجام نشود و اشاره کرد: اگر این پخش زنده قرار است طی سال‌های آینده نیز باشد، باید این مسائل حل شود و مسائل فنی را فدای پخش تلویزیونی نکنیم.
در ادامه، دبیر جشنواره به جوایز اشاره کرد و گفت: اعزام‌ها با کمک استانداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام شد و اسکان گروه‌ها توسط مردم مهربان و خونگرم روستای کردر رضوی بر عهده داشتند.

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند