Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین- پروانه بهرام‌نژاد: مهندس حمید محسنی در نشست با شهردار و مدیران شهری منطقه۱۳ ضمن قدردانی از روند خدمت رسانی مجموعه مدیریت شهری منطقه  به شهروندان گفت:  گزارشات و آمارها نشان از وضعیت رو به رشد منطقه دارد و امیدوارم بر اساس ریل گذاری صحیح  صورت گرفته همواره شاهد خدمت بی وقفه در زمینه  رفاه، آسایش و جلب رضایت شهروندان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون شهردار تهران در بخشی از سخنان خود، سنگ فرش دو ایستگاه  بی آر تی خیابان امامت را کاری ارزشمند در این منطقه عنوان کرد و خواستار اجرای مشابه این اقدام در سطح شهر تهران شد.
لزوم  استفاده از روش های جدید دنیا در حمل پسماند با توجه به درخواست های مردمی، نگاه توسعه ای به موضوعات فنی و عمرانی ، تغییر فرآیند آرای ماده صد، درز گیری ولکه گیری آسفالت معابر و... از جمله تاکیدات و محورهای سخنان معاون محترم  شهردار تهران بود. در ابتدای  این جلسه ، مجتبی شکری،  شهردار منطقه ضمن معرفی  سیمای کلی منطقه و پتانسیل های آن ،عناصر کالبدی شاخص و تاثیر گذار،  راسته ها و کانون فعالیت های مهم در درون و مرزهای منطقه و... در سخنانی با اشاره به اقدامات خلاقیت محور این منطقه برای رضایت شهروندان گفت: طی چند ماه گذشته طرح و برنامه های مختلفی را در راستای آبادانی و تحقق چشم انداز توسعه ای این منطقه پیگیری و اجرا کرده ایم که خوشبختانه امروز شاهد تحقق اهداف هستیم. شهردار منطقه ۱۳ همچنین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دوره تصدی خود در  حوزه های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری، برنامه ریزی و سرمایه انسانی ، رسیدگی به پیام های مردمی سامانه های ۱۸۸۸ و ۱۳۷، به  تشریح مهمترین دستاوردهای این دوره پرداخت.
گفتنی است، پیش از برگزاری جلسه نظارت دوره ای منطقه۱۳ ، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و هیئت همراه در بازدید سه ساعته از پروژه های پایگاه ویژه مدیریت بحران، مسجد علی اکبر (ع) ، پیاده رو و مسیر دوچرخه بزرگراه شهید دوران،  اسکان کارگری بازیافت،  سوله انبار،  مرکز پردازش پسماند،  پیست دوچرخه سواری سرخه حصار،  پردیس مهر ، حریم ، کلبه گلماند بوستان زرتشت  و فلکه دوم نیروی هوایی  آخرین وضعیت پروژه ها را مورد رصد و ارزیابی قرار دادند.

کد خبر 614768

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق

شهردار اصفهان در احکامی تغییرات جدید در مدیران شهرداری اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر این اساس روح‌الله ابوطالبی به‌عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان، مصطفی مرادیان‌نژاد به‌عنوان مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، محمدباقر کلاهدوزان به‌عنوان مدیر پروژه پارک شرق اصفهان و نادر آخوندی به عنوان مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان منصوب شدند.

روح‌الله ابوطالبی کارشناس ارشد مدیریت دولتی است که در کارنامه فعالیت خود معاون خدمات شهری منطقه سه شهرداری اصفهان، معاون خدمات شهری منطقه ۲ شهرداری اصفهان و معاون خدمات شهری و امور مشترکین سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان و مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را ثبت کرده است.

محمدباقر کلاهدوزان نیز پیش از این مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان بود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان از جمله سوابق نادر آخوندی است.

کد خبر 745653

دیگر خبرها

  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز