Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:12:08 GMT

حل مشکلات کشور با کنار گذاشتن اختلافات میسر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۹۶۷۴

حل مشکلات کشور با کنار گذاشتن اختلافات میسر می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مسجد جامع این شهر ضمن بیان اینکه سناریو خروج آمریکایی‌ها و فرار نظامیان از افغانستان به‌صورت ناگهانی چه معنا داشت، بیان کرد: اینکه بعد از سال‌ها خیانت، جنایت، تعدی و تجاوز افغانستان را ترک کردند صرفاً برای انتقام‌گیری بود دولت کابل، طالبان و داعش هرکدام یک‌طرف قرار گرفتند و این ثمره وجود آمریکا در یک کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تأکید بر اینکه بازیگران منطقه‌ای در تلاش‌اند تا نفوذ بیشتری داشته باشند، افزود: بهترین راه‌حل برای افغانستان حل اختلافات است هر جامعه‌ای که در آن اختلاف وجود داشته باشد این ثمره آن است اگر ثبات و امنیت می‌خواهیم باید اختلافات را کنار گذاشت هرکجا آمریکا پا نهاد نتیجه همین بروز اختلافت شد و این عبرت کسانی که قبله‌شان غرب است.

امام‌جمعه دامغان ضمن بیان اینکه سیاست‌مداران ضد ایرانی در نشست مجازی وبینار سازمان تروریستی منافقین طی روزهای اخیر شرکت کردند، ابراز داشت: آمریکا و اروپا منشأ و خواستگاه تروریسم جهانی هستند چراکه از منافقین حمایت می‌کنند.

حسینیان بابیان اینکه ترور یک گیاه تلخ و شومی که از اروپا رویید، تصریح کرد: امروز ببینید منهایی که با صدام همکاری کردند و ملت ما را کشتند چه طور ساز حمایت از تروریست را کوک می‌کنند و این نشان می‌دهد که غربی‌ها قابل‌اعتماد نیستند وگرنه نمی‌رفتند با یک همچنین سازمانی بنشینند.

وی افزود: آمریکا ۲۰۰۳ به عراق وارد و این سرآغاز تلاطم سیاسی، اجتماعی، خسارت‌ها و تلخی‌ها شد حشدالشعبی سدی برای عدم حضور آمریکا تلقی می‌شود چراکه توانسته با دست‌اندازی در رویه آمریکا منافع عراق را حفظ کند و آن‌ها نیز در مقابل دست به هر کاری می‌زنند که ترور حاج قاسم سیلمانی و ابو المهندس ازجمله آن‌ها است

امام‌جمعه دامغان بابیان اینکه دولت تحول‌آفرین برای خدمت به مردم در حال شکل‌گیری است، اضافه کرد: دولت مؤثرترین عنصر برای حل مسائل کشور به شمار می‌رود و مسئولان اجرایی کشور در خدمت رئیس‌جمهور خواهند بود که امیدواریم با اختیاراتی که دارد در مسیر رشد و تحقق آرمان‌های نظام و تمدن بزرگ اسلامی حرکت کرده و مشکلات مردم را حل کند.

کد خبر 5259104

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان دامغان خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا بوشهر ایلام حجاب و عفاف گرگان اردبیل اراک شیوع کرونا عکس استانها قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پیامرسان مهم و یک شبکه اجتماعی از اپ استور چین حذف شدند

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از نیویورک تایمز، شرکت اپل به‌درخواست دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور این کشور حذف کرده است.

به نظر می‌رسد، رگولاتوری ارشد چین از اپل درخواست کرده تا این دو اپلیکیشن را به‌دلیل نگرانی‌های مربوط به امنیت ملی حذف کند.

شرکت اپل در این راستا اعلام کرد: «ما موظف هستیم تا حتی در صورت مخالفت، از قوانین کشورهایی که در آن فعالیت داریم، پیروی کنیم.»

جنگ نرم‌افزاری بین چین و آمریکا می‌تواند یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع محسوب شود.

بیشتر بخوانید:

این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است

یک منبع آگاه اعلام کرد که دولت چین محتوایی را در واتس اپ و موضوعات مربوط به رئیس جمهور چین، شی جین پینگ، پیدا کرده است که تحریک آمیز بوده و قوانین امنیت سایبری این کشور را نقض می کند. این شخص گفت که جزئیات محتوای موجود مشخص نیست.

کد خبر 845493 برچسب‌ها شرکت اپل واتس آپ- پیام رسان چین و آمریکا چین اینترنت - فیسبوک ایالات متحده آمریکا اینترنت اپلیکیشن

دیگر خبرها

  • هکر‌های چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا آماده می‌شوند
  • سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور
  • اختلافات جمهوریخواهان بر سر کمک‌های خارجی برای اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان
  • سپاه و ارتش، بازوان اقتدار کشور
  • عملیات وعده صادق موجب به رخ کشیده شدن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران شد
  • امریکا قلاده صهیونیست ها را کشید/هشدار به دولت های حامی اشغالگران
  • «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود
  • یک پیامرسان مهم و یک شبکه اجتماعی از اپ استور چین حذف شدند
  • نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید
  • بیماران هموفیلی چشم انتظار توجه ویژه دولت و مجلس