Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، آزمون پذیرش کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ صبح جمعه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰ با حضور ۹۷۷ داوطلب ( ۵۴۳ خانم و ۴۳۴ آقا) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اصول فاصله گذاری اجتماعی در دانشکده های« مهندسی برق و فنی مهندسی» به عنوان حوزه خانم ها و دانشکده «مدیریت و حسابداری» به عنوان حوزه آقایان در مدت زمان تعیین شده در صحت و سلامت کامل در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد رضا قصری معاون آموزشی واحد و نماینده تام‌الاختیار آزمون بر اهمیت حفظ سلامت داوطلبان و عوامل اجرایی آزمون، رعایت بهینه و کامل پروتکل های بهداشتی و اصول رعایت فاصله گذاری اجتماعی به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: با توجه شرایط خاص بیماری کرونا در این آزمون نیز همانند سایرآزمون های برگزار شده در سال جاری، ضد عفونی کردن کلاسها و صندلی های محل استقرار داوطلبین، انجام تب سنجی، نصب تونل ضد عفونی کننده در مبادی ورودی دانشگاه، حضور پزشک معتمد، اهداء ماسک به داوطلبان، استقرار یک دستگاه آمبولانس و اکیپ اداره برق در محوطه دانشگاه از جمله اقداماتی بود که توسط مسئولین و عوامل اجرایی پر تلاش واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری انجام گرفت.

معاون آموزشی واحد یادگار امام(ره) شهرری در پایان سخنان خود به اهتمام، همدلی، و تلاش و فعالیت همکاران در برگزاری مطلوب این آزمون اشاره کرد و افزود: بنده بر خود لازم میدانم بعنوان نماینده تام الاختیار آزمون از تلاش و زحمات همکاران واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در اجرای مطلوب و شایسته این آزمون قدرانی کنم.

انتهای پیام/

شایان دنیادیده کد خبر: 1103332 برچسب‌ها آزمون وکالت دانشگاه آزاد یادگار امام ( ره )

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون وکالت دانشگاه آزاد یادگار امام ره واحد یادگار امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرایی در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه شده و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

وی افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228350 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳