Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص چگونگی برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآنی رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل ، حفظ کل ، حفظ بیست جز، ده جز ، پنج جز و رشته اذان در مرحله شهرستانی گفت: مسابقه دعاخوانی، هم‌سرایی و همخوانی قرآن کریم مرحله شهرستانی ندارد و تنها در مرحله استانی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: کسانی که در رشته تفسیر عمومی قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند به این نکته توجه داشته باشند که مرحله شهرستانی این رشته روز 13  مرداد به صورت سیستمی غیرحضوری (آنلاین ) برگزار و سئوالات به صورت چهار گزینه‌ای است.

 وی عنوان کرد: مسابقات قرآن مرحله شهرستانی برادران و خواهران شهرستان‌های استان به  شکل ضبط تلاوت‌ها و سپس‌ داوری به صورت غیر حضوری در مرکز استان برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مسابقات حفظ، قرائت و ترتیل  شهرستان گچساران و باشت روز چهارشنبه در حوزه علمیه برگزار شد، افزود: یک‌شنبه ۲۷ تیر ماه مسابقات شهرستان‌های بویراحمد و دنا در حرم مطهر امام‌زاده مختار(ع) برگزار می‌شود.

 نصیرالاسلامی با بیان اینکه در همه شهرستان‌های استان مسابقات حوزه خواهران در ساعت ۸ صبح و برادران ساعت ۱۴ برگزار می‌شود، عنوان کرد: مسابقات شهرستان‌های کهگیلویه ، چرام و بهمئی  ۲۸ تیر ماه در آستان مقدس امامزاده آقامیر (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن کریم کهگیلویه و بویراحمد تحقیق مرحله شهرستانی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خسارت سیلاب به بخش‌های مختلف گفت: در حال برآورد دقیق خسارت هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در بازدید از منطقه آبشار اظهار داشت: بارش‌های شدید گذشته موجب قطع راه ارتباطی بسیاری از روستاهای استان شده است که در تلاش هستیم هر چه سریعتر مسیرها را بازگشایی کنیم.

وی با بیان اینکه تنها در شهرستان بویراحمد 100 روستا دچار خسارت در جاده و پل شدند، افزود: در حال برآورد خسارت سیل در روستاهای سایر شهرستان‌های استان هستیم. بارش‌ شدید باران خساراتی به برخی مزارع پرورش ماهی وارد کرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بارش‌ها موجب قطعی برق در مناطقی مانند دشت‌روم و سپیدار بویراحمد و ناپایداری برق در سایر مناطق استان شد که با تلاش مجموعه شرکت توزیع نیروی برق، شب گذشته برق همه مناطق پایدار شد.

احمدزاده با اشاره به خسارت عشایر گفت: شاهد آبگرفتگی در معابر و محلات شهری به دلیل حجم بالای بارش‌ها بودیم که دستگاه‌های عضو ستاد بحران اقدامات لازم برای امدادرسانی به مردم را انجام دادند.

وی در خصوص وضعیت آبشار یاسوج گفت: تجاوز به حریم مسیل‌ها در آبشار یاسوج مشکلاتی را ایجاد کرد به نحوی که کانال‌ها جوابگوی حجم سیلاب نبود اما شهرداری اقدامات لازم را انجام داد و اجازه نداد تفرجگاه‌های اطراف آبشار دچار تخریب شود. شهرداری هر چه سریعتر طرح جامع هدایت سیلاب‌ها در آبشار یاسوج را ارائه دهد.

پایان پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری چهارمین نوروزگاه شهرستان لنجان در باغ موزه چهلستون
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دلفان برگزار شد
  • محفل انس با قرآن کریم در ازنا برگزار شد
  • گوشه‌هایی از برگزاری نهمین دوره مسابقات جام نوروز در روستای ده محمد
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود
  • ۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی برگزار شد
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهرستان پلدختر
  • ۲۹‌امین دوره مراسم تجلیل از خامان قرآن کریم برگزار می‌شود