Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه نمایش تلویزیون، جدول پخش فیلم‌های سینمایی در هفته آینده را منتشر کرد. فیلم‌های جذاب، ساعت ۱۵، آثار خانوادگی ساعت ۱۹ و مرور آثار ژان رنو، ساعت ۲۱ روی آنتن خواهند رفت.

ساعت ۱۳: فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه (۲۶ تیر) تا (۱ مرداد) پخش خواهد شد: «قربانی»، «سکوت خدا»، «سرزمین بارانی»، «قناری»، «مانی و ندا»، «ایستگاه سلام»، «آواز تهران» نام فیلم های این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعت ۱۵: باکس ثابت فیلم های جذاب ویژه تابستان شبکه نمایش که هر روز ساعت ۱۵ از این شبکه پخش می شود در هفته پیش رو بدین ترتیب خواهد بود: «سرقت طلایی»، «رابین هود طغیانگر»، «معجزه برن»، «زیارت»، «هوک»، «آتشفشان دانته» و «توهم».

ساعت ۱۹: فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ تابستان شبکه نمایش خواهد بود، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: «حس دلتنگی»، «آنسوی اقیانوس»، «رام و شام»، «چارلی و کارخانه شکلات سازی»، «سفر به سلامت»، «ضد گلوله»، «مسابقه».

ساعت ۲۱: خوان مورنو، مشهور به ژان رنو، بازیگر شناخته شده فرانسوی- اسپانیایی در ۱۹۸۳ و بازی در فیلم آخرین نبرد (The Last Battle‌) ساخته لوک بسون درخشید و با بازی در فیلم «لئون: حرفه‌ای» تبدیل به ستاره‌ای جهانی شد. سه نامزدی جایزه سزار فرانسه از جمله افتخارات این بازیگر است. فیلم‌های منتخب او در هفته پیش‌رو، شامل «۲۲ گلوله»، «زره پوش»، «آبی بیکران»، «ساکت شو»، «گودزیلا»، «رونین» و «پسران پرواز» است.

ساعت ۲۳: فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که فیلم های جذاب است شامل این فیلم هاست: «ردیاب»، «تماس تصادفی»، «تجارت جهانی»، فیلم سینمایی ایرانی و خاطره انگیز «اجاره نشین ها» (در شب عید سعید قربان)، «عشق و هیولاها»، «مرز سه گانه» و «طوفان ناگهانی» (The Looming Storm‌)، فیلم جدید شبکه نمایش که برای نخستین بار پخش خواهد شد. این فیلم محصول سال ۲۰۱۷ چین و اثر   «یو دونگ» است. فیلم داستان کارگری از کارخانه فولاد را روایت می کند که پس از اتفاق افتادن قتل های سریالی در شهر محل زندگی اش،  تصمیم می گیرد برای یافتن این قاتل سریالی، به پلیس کمک کند. این فیلم جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین کارگردان تازه کار جشنواره فیلم آسیا را برده است.

ساعت ۱ بامداد: منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: «جاگرنات»، «التهاب»، «ریفی فی»، «اردک میلیون دلاری»، «هالو» (با بازی لوئی دوفونس)، «ارتش پنج نفره» و «تسخیرناپذیران» (ساخته برایان دی پالما) هستند.

۵۷۵۷

کد خبر 1535727

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن، لیورپول، منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز چهارشنبه

لیگ قهرمانان آسیا (یوکوهاما مارینوس - اولسان) ساعت ۱۳:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لیگ یک فرانسه (لوریان - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی ایتالیا (آتالانتا - فیورنتینا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (اورتون - لیورپول) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - شفیلد یونایتد) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747405

دیگر خبرها

  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت