Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مخبر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

وی اضافه کرد: محور  فهرج - شوره گز در استان کرمان که به علت طوفان شن و شعاع دید کمتر از 10 متر مسدود شده بود، بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 * کاهش 4 درصدی ترافیک راه‌ها در شبانه‌روز‌ گذشته

معاون مرکز‌ مدیریت راه‌ها بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد 2315 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 4 درصد کاهش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.5 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5  صبح ثبت شد.

* جاده کندوان یک طرفه شد

مخبر اظهار داشت: در محور کندوان مسیر جنوب به شمال اعمال محدودیت تردد همه خودروها به علت تخلیه بار ترافیکی اجرا شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تردد در آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ همچنین محور فیروزکوه در مسیر رفت و برگشت روان است.

معاون مرکز‌ مدیریت راه‌ها ادامه داد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت محدوده شاهاندشت، بایجان و سه راهی چلاو نشان می‌دهد.

مخبر از بروز - ترافیک نیمه سنگین در آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود خبر داد.

* بارش باران در محور کندوان

وی با اشاره به بارش باران در جاده کندوان و برخی از محورهای استان های گلستان و مازندران، افزود: در دیگر جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

* ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج- تهران

معاون مرکز‌ مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج- تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک از بروز ترافیک سنگین در محور تهران-فشم و بالعکس و ترافیک نیمه سنگین در محور تهران - سولقان و بالعکس گفت.

*‌ آزادراه تهران-کرج‌-تهران ‌پرتردد‌‌ترین جاده کشور در شبانه‌روز‌ گذشته

مخبر بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج‌ با 143 هزار تردد، آزادراه کرج‌‌-تهران با 126 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 125 هزار تردد ثبت شد.

*انسداد محورهای ایرانشهر-خیرآباد و دلگان زهکلوت در سیستان و بلوچستان

وی یادآور شد: در حال حاضر جاده پونل-خلخال، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده خرم‌آباد-پل دختر، محور شهداد-نهبندان‌ و محور فرعی شمشک-دیزین، به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

معاون مرکز‌ مدیریت راه‌ها افزود: همچنین محور ایرانشهر - خیرآباد و جاده دلگان - زهکلوت در جنوب استان سیستان و بلوچستان از مورخ 24 تیر 1400 تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون مرکز مدیریت راه ها هراز ترددشمار آزادراه کرج کندوان ترافیک راه ها ترافیک سنگین در محور مدیریت راه ها شبانه روز حال حاضر معاون مرکز جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها

 آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس داده‌های ترافیکی موجود، ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا هریجان و حدفاصل مکارود تا میانک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک، مجلار، هراز چم، ولی آباد و تونل کندوان وجود دارد.

همچنین ترافیک در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا آب اسک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده کلرد، سنگین است.

تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) برقرار است و محور‌های شمالی بدون مداخلات جوی است.

تردد روان در سایر محور‌های کشور برقرار است و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های خراسان رضوی و خرسان شمالی دیده می‌شود.

محور‌های هشتگرد - طالقان، پل زنگوله - بلده و مینودشت - پل بایلر مسدود و محور‌های سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

 

منبع: ایمنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده
  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • وضعیت راه های کشور؛ آزادراه تهران– شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • ترافیک در محورهای کندوان و هراز سنگین است