Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@04:53:32 GMT

برای اقناع افکار عمومی تلاش خواهم کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۱۰۰۷

برای اقناع افکار عمومی تلاش خواهم کرد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تلاش خواهم کرد با کمک‌ عزیزان عرصه مهم و خطیر رسانه و ارتباط مستمر با آنها، ضمن اطلاع‌رسانی مؤثر در خصوص این شورا، به تبیین جایگاه شورای نگهبان بپردازم و برای ارتقاء سرمایه اجتماعی آن و اقناع افکار عمومی ارتباط دوسویه موثری با رسانه ها شکل گیرد.

قدس آنلاین: «هادی طحان نظیف» عصر جمعه در اینستاگرام خود نوشت: دو سال پیش در چنین روزهایی با اعتماد رئیس محترم قوه قضائیه و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جمع حقوقدانان شورای نگهبان پیوستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این مدت تلاش کردم به وظایف حقوقی خود بپردازم و در خلال آن، بیش از ۱۱۰ گزارش از متن و حاشیه جلسات هفتگی شورای نگهبان یا جلسات تبیین ایرادات مصوبات در کمیسیون‌های تخصصی مجلس و سایر موارد به مردم عزیز ارائه دهم که به لطف خدا با استقبال شما مردم عزیز مواجه می‌شد و این استقبال، موجب دلگرمی و انگیزه بیشتر برای تداوم آن بود.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: در طی این مدت از نظرات، پیشنهادها و انتقادات بسیاری از شما عزیزان ارجمند بهره بردم و نکته‌ها آموختم و سعی کردم با راهنمایی اهالی رسانه و اساتید محترم این عرصه قدم بردارم و در حد خودم ارتباط و تعاملی سازنده با آنها داشته باشم و در کنار سخنگوی محترم شورای نگهبان به سؤالات و شبهات شما تا حد وسع و توان و امکان نقل مسائل پاسخ دهم.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: اکنون همزمان مسؤولیت دیگری به دوشم نهاده شده است و با اعتماد اعضای محترم شورای نگهبان به سخنگویی این شورا انتخاب شدم و در این‌ جایگاه خطیر توصیه مولای متقیان حضرت علی علیه السلام را آویزه گوش می‌کنم که فرمودند: و إِنَّ عَمَلَکَ لیسَ لَکَ بِطُعمَةٍ و لَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمانَة.

 وی اظهار کرد: بر خود فرض می‌دانم به سهم خود از زحمات و مجاهدت‌های خالصانه دکتر کدخدایی عزیز قدردانی کنم و امیدوارم از تجارب ایشان همواره بهره‌مند باشم. ایشان در طول این ۱۳ سالی که سخنگو بودند، در نزدیک‌تر شدن شورای نگهبان به رسانه‌ها، تلاش‌های قابل توجه و مثمرثمری داشتند و در این راه بعضا مورد بی‌مهری‌ها و کم‌لطفی‌هایی هم واقع شدند اما زیر بار این مسؤولیت کمر خم نکردند. إِنَّما یُوَفَّی الصَّابِرونَ أَجرَهُم بِغَیرِ حساب.

طحان نظیف یادآور شد: تلاش خواهم کرد در گام دوم انقلاب اسلامی به فرموده رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، با بهره‌مندی از تجارب و راهنمایی‌های بزرگان، استفاده از نظرات ارزشمند نخبگان علمی و دانشگاهی و همچنین با کمک‌ها و مددهای عزیزان عرصه مهم و خطیر رسانه و ارتباط مستمر و سازنده با آنها ضمن اطلاع‌رسانی مؤثر در خصوص این شورا، به تبیین جایگاه شورای نگهبان بپردازم و برای ارتقاء سرمایه اجتماعی آن و اقناع افکار عمومی از طریق ارتباطی دوسویه، بیش از پیش تلاش کنم و در این مسیر از همه این عزیزان و شما مردم خوب کشورم استمداد می‌طلبم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی شورای نگهبان هادی طحان نظیف شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، متن بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الذین آمنوا و عملوا الصالحا سیجعل لهم الرحمن ودا همانا
آنانکه به خدا ایمان آوردند و نیکوکار شدند خدای رحمان آنها را خلق محبوب می‌گرداند

در واپسین روزهای اسفند ماه سال ۱۴۰۲، درگذشت عالم پرهیزکار و دلداده حضرت اباصالح المهدی عج، مرحوم آیت الله محمد امامی کاشانی رحمه الله علیه رحمه واسعه قلوب ما و بسیاری از ملت شریف را جریحه‌دار نمود. برای آنانکه با سیره ایشان و خدمات آن مرحوم آشنایی داشتند فقدان ایشان خسارت سنگینی بود که جبران آن دشوار است لکن خاضع هستیم در برابر مشیت و اراده الهی.

آن مرحوم تا پایان حیات طیبه خود دغدغه تعلیم و تربیت نسل جوان و نشر معارف دینی و نیز خدمت به ناتوانان ایشان با محب وافری که به اهل بیت صلوات الله علیم اجمعین و عشق زاید الوصفی به حضرت ولیعصر ارواحنا لتراب مقدمه الفداء داشتند تا آخرین دقایق حیات پر برکتشان در پی تبیین و تکمیل تالیفات گرانبهایشان در این زمینه بودند.

اگرچه زبان قاصر است لکن بر خود وظیفه دانستیم که مراحم و الطاف رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و بیت حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و بیوت حضرات مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، علما و اساتید حوزه‌های علمیه، روسای محترم سه‌گانه و مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای محترم شورای نگهبان و مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس شورای اسلامی، نمایندگان محترم ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه شهرها، هیئت محترم وزیران و مقامات کشوری و لشکری، اساتید محترم دانشگاه‌ها، مقامات و کارکنان ارگان‌ها و نهادها، اصحاب رسانه، روحانیون و ائمه جماعات مساجد، هیئات مذهبی، اتحادیه و اصناف، همه زنان و مردان بزرگوار و شریف که بر ما منت نهادند، قدم رنجه فرمودند و با شرکت در هر یک از مراسم با شکوه وداع، تشییع، تدفین، ترحیم و چهلم آن عزیز راحل در تهران، مشهد مقدس، کاشان و سایر شهرها و یا با ارسال پیام از طریق رسانه‌های عمومی و فضای مجازی، ما را تسلی بخشیدند و همه آنانکه با فاتحه خود به وستان پژمرده خاندان ما را رونق تازه بخشیدند و از همه کسانی که در این روزهای غم‌آلود، ما را یاری کردند، قدردانی و سپاسگزاری داشته باشیم.

در خاتمه از درگاه خداوند سبحان بهترین اجر و پاداش را برای همه مومنین و مومنات و برای آن عالم ربانی، علو درجات در اعلی علیین را مسئلت داریم. ان‌شاءالله ایران عزیز و مردم کشورمان در امنیت و سلامت بوده و تحت رهبری مقام عظمای ولایت به پیشرفت‌های درخشان که آرزوی آن فقید سعید بود، دست یابند. والسلام علی عبادالله الصالحین

بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی رضوان الله تعالی علیه
۱۴۰۳/۲/۱

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • بیت مرحوم آیت‌الله کاشانی بیانیه صادر کرد
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • مریم نواز شریف: تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهم گرفت
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال