Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،‌ عسگر توکلی رییس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور امروز در خبری مدعی شده بود، سود تکمیلی سهام عدالت در حال انجام است و پیش‌بینی کرده بود که تا اوایل مرداد ماه واریزی‌ها انجام شود.

 برای پیگیری این موضوع و بررسی صحت و سقم آن با حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به عنوان سخنگوی سهام عدالت و مباشر واریز سود سهام عدالت تماس گرفته شد که وی در پاسخ گفت: فعلا برنامه‌ای نداریم و سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 98 سهام عدالت 50 درصد در اسفند 99 واریز شد و 40 درصد نیز در 14 تیر ماه سال جاری به حساب ذی‌نفعان و مشمولان سهام عدالت واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حسین قشمی مدیر نظام‌های پرداخت و تسویه شرکت‌ سپرده‌گذاری مرکزی نیز گفت: برای واریز سود سهام عدالت یک کار تیمی انجام می‌شود که واحد مالی عملیاتی وظیفه دارند آن را تهیه کرده و واحد فناوری اطلاعات داده‌ها را جمع می‌کند و در قسمت آخر که من قرار دارم ارتباط بانکی و سیستم تسویه وجود دارد که آخرین بخش از سود سهام عدالت عملکرد سال 98 در 14 تیر ماه سال جاری به حساب ذی‌نفعان واریز شد و هنوز هیچ برنامه جدیدی برای واریزی جدید به ما ابلاغ نشده است.

وی پیش از این هم گفته بود با توجه به اینکه برخی شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت می‌خواهند افزایش سرمایه بدهند و سود را ذخیره کنند، لذا 10 درصد باقیمانده از سود سهام عدالت در قالب سهام جایزه و یا حق تقدم به ذی‌نفعان تعلق خواهد گرفت.

وی همچنین در مورد سود سهام عدالت کسانی که به بانک ارسال شده، اما به دلیل مشکل حساب بانکی سود آنها برگشت خورده است گفت:‌ هنوز آمار دقیقی از سودهای برگشته وجود ندارد، البته چند بانک گزارش داده‌اند، اما هنوز تعدادی از بانک‌ها گزارش برگشتی‌های سود را ارائه نکرده‌اند و بعد از جمع‌بندی این برگشتی‌ها به ذی‌نفعان حساب‌ها به مدت یک ماه اطلاع‌رسانی می‌شود تا نسبت به رفع مشکل حساب بانکی خود اقدام کنند.

به گفته قشمی،‌مشکلات بانکی شامل این است که مثلاً حساب مشترک باشد یا حساب سپرده‌گذاری بلندمدت یا حساب ارزی و یا حساب‌هایی که به حکم مقام قضایی مسدود شده‌اند، معمولاً امکان واریز به این حساب‌ها وجود ندارد و بعد از رفع شدن مشکل سود آنها در نوبت‌های بعدی واریز خواهد شد.

 مشمولان سهام عدالت حدود 49 میلیون نفر هستند که ظرف 15 سال گذشته حدود 2.7 میلیون نفر از این افراد فوت کرده‌اند و آخرین سود سهام عدالت که به حساب سهامداران واریز شد به حدود 44 میلیون نفر رسیده است و هنوز در مورد سود عملکرد شرکت‌های سرمایه‌پذیر در سال 99 خبری اعلام نشده است و آخرین واریزی سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 98 شرکت‌های سرمایه‌پذیر بوده که 40 درصد آخر آن در 14 تیر 1400 به حساب افراد واریز شد.

پربیننده ترین خبر خوش برای سهامداران وتجارت مروری به عملکرد بورس در هفته چهارم ماه تیر مقایسه صندوق‌ های سرمایه‌ گذاری قابل معامله / هفته خوب سهامی‌ ها با چاشنی افت دارا یکم و پالایش افزایش ۲۱۰۰ میلیارد تومانی ارزش بورس تهران با عرضه «سپید» / مراسم عرضه اولیه سپید ماکیان برگزار شد سود واریز نشده سهام عدالت محفوظ است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت سود سهام عدالت واریز شد ذی نفعان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ علی توکلی گفت: در طرح امنیت فضای سایبر، با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس فتا شهرستان اشنویه در یک عملیاتی ضربتی و مشترک با پلیس فتا استان خوزستان، یک نفر هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی دستگیر شد   وی افزود: در تحقیقات فنی بعمل آمده مشخص شد فرد مورد نظر اقدام به برداشت مبالغ بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از حساب‌های بانکی اشخاص کرده است.   وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه محترم قضایی گردیده و روانه زندان شد.   وی ادامه داد: از شهروندان محترم درخواست می‌گردد هرگونه پیام دریافتی حاوی لینک اینترنتی و دارای فایل با پسوند APK در پیام رسان‌های موبایلی و یا پیامکی با سرشماره‌های شخصی با عناوین واریز کالا برگ الکترونیکی مرحله اول و دوم آغاز شد، سهام عدالت، شکایت علیه شما، حکم جلب، یارانه و... جعلی بوده و دامی از سوی افراد کلاهبردار است.   وی بیان کرد:دقت کنید با کلیک بر روی لینک یا نصب این برنامه‌ها و با هدایت برنامه جهت انجام عملیات بانکی برابر هک شدن گوشی و خالی شدن حساب بانکی شماست. به این پیام‌ها اعتماد نکرده و بر روی ادرس و یا لینک اینترنتی کلیک نکنید.

دیگر خبرها

  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی