Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان با اشاره به اهمیت انتقال به موقع نهاده‌های دامی به داخل کشور گفت: حمل بیش از ۶۵ هزار تن نهاده های دامی مورد نیاز دامداران کشور که در بندر شهید رجایی بندرعباس دپو شده، به وسیله ناوگان حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان آغاز شده است.

یوسف عابدینی در گفت و گو با ایسنا، افزود: با توجه به ضرورت موضوع و همچنین لزوم تخلیه هر چه سریع‌تر این نهادها از بندر شهید رجایی، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و ناوگان حمل و نقل جاده ای هرمزگان هم اکنون در حال بارگیری و انتقال این نهاده‌های دامی به اقصی نقاط کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان همواره در صحنه های مختلف و کمک به چرخه اقتصاد کشور خوش درخشیده اند و علی‌رغم مشقت‌های زیاد در شرایط سخت کرونایی با حضور فعال و مسئولانه در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند و فرآیند حمل کالاهایی اساسی و نهاده های دامی به صورت مستمر در حال انجام است.

عابدینی در پایان از آمادگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای کم اثر کردن تحریم‌های ظالمانه و همچنین پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و حمایت از افزایش تولید داخلی کشور خبر داد و تصریح کرد: با تلاش مجموعه همکاران ما، مسیر خدمت رسانی و تکمیل زنجیره کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، با قدرت ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی حمل و نقل جاده ای نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش امانی ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در مسیرهای اربعینی نزدیک به ۱۳۰ نقطه حادثه خیز وجود دارد که تا امروز توانستیم ۷۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنم.

وی گفت: ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در مجموع در جاده‌های کشور وجود داشت که از یک هزار و ۵۰۰ نقطه که به دولت تعهد داده بودیم در سال گذشته نزدیک به ۷۶۰ نقطه حادثه خیز را برطرف کنیم و برنامه این است که تا پایان این دولت تمام این نقاط حادثه خیز را در سطح جاده‌های کشور برطرف کنیم.

وی با اشاره به نیاز اساسی زائران اربعین به ناوگان حمل و نقل و سهولت در تردد آنها تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی در حال برنامه‌ریزی برای واردات و همچنین استفاده از محصولات داخلی در راستای تکمیل ناوگان حمل و نقل جاده‌ای است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور افزود: در حال رایزنی با طرف عراقی هستیم تا بتوانیم از ناوگان حمل و نقل این کشور برای جا به جایی آسان زائران در مرزها استفاده کنیم.

وی درباره مشکلات موجود در مسیر منتهی به مرز شلمچه و ناایمن بودن جاده اهواز به خرمشهر گفت: ما در سال گذشته بیش از ۲ هزار و پانصد میلیارد تومان طرح برای راه‌های اربعینی تعریف کردیم و امسال هم این طرح ادامه دارد که بخشی از مطالبات پیمانکاران تأمین اعتبار شده است و ایمن سازی جاده اهواز به خرمشهر در اولویت کار ما قرار گرفته تا هم در تکمیل بزرگراه و هم در تأمین روشنایی و رفع مشکلات موجود آن اقداماتی انجام شود که در ایام اربعین حسینی بخشی از آن قابل استفاده باشد.

کد خبر 6087669

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند