Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@02:29:29 GMT

یزد میزبان هفتمین ویژه برنامه «از تبار قلم»

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۳۷۶۰

یزد میزبان هفتمین ویژه برنامه «از تبار قلم»

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه‌های عمومی استان، هفتمین نشست از سلسله نشست‌های «از تبار قلم» روز یکشنبه ۲۷ تیرماه به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد و به صورت زنده و مجازی برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های «از تبار قلم» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به مناسبت «روز قلم» در تیرماه سال جاری و با هدف ارج‌گذاری به نویسندگان و اهالی فرهیخته دانش و نخبگان کشور در استان‌های مختلف در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در  هفتمین نشست این ویژه برنامه که به میزبانی کتابخانه مرکزی یزد برگزار می‌شود، از نویسندگان مطرح استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و یزد تجلیل خواهد شد.

قاسم سیاسر از استان سیستان و بلوچستان، سیدعلی میرافضلی از استان کرمان، پروانه ماندگاری از استان هرمزگان و حسین مسرت از استان یزد، چهار نویسنده‌ای هستند که میهمان نشست «از تبار قلم» هفتم خواهند بود.

شعرخوانی اعضای منتخب محافل ادبی کتابخانه‌های عمومی این چهار استان نیز از دیگر برنامه‌های نشست استانی «از تبار قلم» در یزد است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند از طریق لینک محافل ادبی کتابخانه‌های کشور در بستر اسکای‌روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel در این برنامه حضور یابند.

این برنامه همچنین به صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی به آدرس www.iranpl,ir  و صفحات آپارات (iranpl) و اینستاگرام نهاد (iranplir) پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کتابخوانی ز تبار قلم استان یزد خبرگزاری فارس اداره کل کتابخانه های عمومی یزد نشست ادبی کتابخانه های عمومی تبار قلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، ححت الاسلام محمد مهدی شریف تبار شامگاه دوشنبه در جلسه مرکزی شورای هیئات مذهبی مازندران، از تلاش، فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مؤثر بخشی هیئات در مناسبت هاو مدیریت فرهنگی جامعه تشکر و قدردانی کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با ابراز خوشحالی از محبت مقام معظم رهبری که از اجرای طرح مسطورا اعلام رضایت و آن را کاری ارزشمند بیان کردند، افزود: دست اندرکاران و حاکمیت از مردمی‌ترین و گسترده‌ترین نهاد، (هیئات مذهبی) در واگذاری مسولیت‌ها و مشارکت در طرح و برنامه استفاده بیشتر و بهتر بردند.

وی گفت: هیئات مذهبی به عنوان بازوان قوی سازمان تبلیغات همواره در تدوین و تبیین برنامه نقش اساسی داشته است.

حجت الاسلام شریف تبار همچنین از پیگیری‌های اعضای هیأت رئیسه شورای هیئات استان در معرفی، هویت بخشی و مشارکت برنامه‌ها، بخصوص در ایام ماه رمضان، جهاد تبیین، زنجیره انسانی جهت حمایت از سپاه مقتدر، دسته روی روز سیزده فروردین که مصادف با شهادت مولا متقیان علی (ع) شده بود، قدر دانی به عمل آورده است.

دراین نشست محمدعلی باقری رئیس شورای هیئات مذهبی از همکاری رؤسای شورای هیئات شهرستان‌ها و همراهی مدیر کل و مجموعه سازمان تبلیغات استان سپاسگزاری کرد.

کد خبر 6085875

دیگر خبرها

  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود