Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شادگان در استان خوزستان، از کشته شدن یک نفر در جریان تجمع اعتراضی حمایت از معترضان به وضعیت کم آبی، خبر داد.

امید صبری‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شب گذشته (۲۵ تیرماه) برخی از مردم شادگان در حمایت از معترضان به وضعیت کم‌آبی در شهرستان‌های دیگر، در سطح شهر تجمع کردند.

وی افزود: در جریان این تجمع، افراد فرصت‌طلب و اغتشاشگر به سمت ماموران نیروهای امنیتی و تجمع‌کنندگان تیراندازی کردند که تیر به یک رهگذر که جوانی ۳۰ ساله بود، اصابت و منجر به مرگ آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبری‌پور گفت: مسببان این حادثه توسط نیروهای انتظامی و امنیتی شناسایی و شب گذشته برخی دستگیر شده‌اند و دستگیری دیگر افراد نیز در دستور کار است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است

جانشین سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) با بیان اینکه ویترینی از دستاوردهای سپاه همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرد، گفت: تمام این دستاوردها نتیجه‌ به‌کارگیری نیروهای جوان و استعدادهای داخلی بوده است. - اخبار استانها -

سردار مهدی کبیری‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان دستاوردهای سپاه در حوزه‌های مختلف گفت: دستاوردهای موشکی، پهپادی، زیردریایی، موضوعات رزمی دفاعی و امنیتی دستاوردهایی هستند که کمتر به آن‌ها پرداخته شده و پیشرفت‌های خوبی را در آن شاهد بودیم.

کبیری پور افزود: سپاه در قالب نیروهای سه‌گانه هوافضا، دریایی و زمینی با اعتماد به توان علمی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در سطح کشوری باور ما می‌توانیم را به آن‌ها انتقال داد.

جانشین فرمانده سپاه قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین سپاه پروژه‌ها و نیازمندی‌های خود را در قالب ریزپروژه‌ها تعریف و به تیم‌های دانشجویی واگذار کرد.

وی تصریح کرد: تیم‌های دانشجویی پس از مدتی تبدیل به شرکت‌های دانش‌بنیان شدند که هم نیاز دفاعی کشور را برطرف کردند و هم توانستند پیشرفته‌ترین قطعات با تکنولوژی بالا را که در آن تحریم هستیم را بسازند؛ وارد حوزه‌های صنعتی شوند و قطعات  دندان‌ پزشکی و خودرو تولید کنند.

کبیری‌پور گفت: ویترینی از این دستاوردها همین موشک‌ها و پهپادهاست که سبب بازدارندگی شده و امنیت مطمئن را ایجاد کرده؛ این دستاوردها نتیجه‌ به کارگیری نیروهای جوان و استعدادهای داخلی بوده است.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است
  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • اسناد مالکیت ۵ تالاب استان خوزستان صادر شد
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • راز جوان شدن در پیری فاش شد
  • دیدنی های امروز؛ از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل
  • رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری