Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و ششم تیر، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش مشکل آب یکی از روستا‌های شهرستان سراوان سیستان وبلوچستان به نام دزک منطقه احمد آباد را مطرح کردم‌
می‌خواستم بپرسم پیگیری شد؟ باتشکر

سلام لطفا درخواست دانشجویان ارشد پیام نور جهت تغییر شیوه از پژوهش محور به آموزش محور را پیگیری بفرمایید لطفا پیگیری کنید که آیین نامه را تغییر دهند. آیین نامه برای دانشجویان ۹۷ به قبل که شرایط دانشگاه‌ها عادی بوده اجازه می‌داده، ولی برای ما که الان در شرایط کرونا مجازی درس خواندیم اجازه نمی‌دهند؟ الان نه اساتید راهنما در دسترس هستند نه منابع کتابخانه‌ای پس دانشجو با چی پایان نامه بنویسد. پایان نامه نوشتن واقعا مستلزم گذراندن واحد‌های روش تحقیق و آمار است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. بنده یکی از شورا‌های روستای کپز شهرستان ماهنشان، استان زنجان هستم. روستای کپز یکی از قدیمی‌ترین و پر افتخار‌ترین روستا‌های این شهرستان است. ولی از ابتدا مشکل آب آشامیدنی داشته و داریم. پس از چندین سال دوندگی و سختی با یکی از روستا‌های همسایه به نام چایکند به صورت مشترک آب تامین شده است، ولی باز هم مشکلات زیادی داریم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

سلام خداقوت خوزستان هورالعظیم کرخه وکارون رادریابید.

سلام وعرض ادب لطفا اعلام کنید وام مسکن روستاییان تامین اجتماعی که ثبت نام کردیم چه زمانی رسیدگی می‌کنند یک سال از ثبت نام ما گذشت همچنان مستاجریم با این کرایه خانه‌های سنگین. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

سلام اینجانب در دی ماه ۱۳۹۸ در پیش فروش مشارکت در تولید ایران خودرو دنا پلاس توربو اتومات ثبت نام کردم، ودر حال حاضر از نحوه قیمت گذاری خودرو مذکور توسط شورای رقابت و ایران خودرو متضرر شدم و توان پرداخت مبلغ ۳۹۰ میلیونی را ندارم و از طرفی مبلغ پیش پرداخت ۸۰ میلیونی من با تورم این سال‌ها بی ارزش شده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید تا حقمان ضایع نشود.

سلام وقت بخیر بیمه تکمیلی رانندگان که سال گذشته با بیمه آسیا قرداد داشت، ولی بعد قطع همکاری کرد و مجدد ما رانندگان تاکسیرانی به بیمه البرز معرفی شدیم که تا مهرماه یک سال قرداد اعلام کردند دارد، ولی در حال حاضر تاکسیرانی مجدد از ارائه خدمات به تاکسیرانان خودداری کرد. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

سلام در سال ۱۳۸۰ یک وام از بانک کشاورزی دریافت کردم وبا آن یک خانه خریدم وسند ان خانه را در عوض در رهن بانک گذاشتم دو سال بعد خانه در زلزله بم با خاک یکسان شد وما با وامی که دولت مجدد داد خانه را دوباره ساختیم اکنون با گذشت بیست سال سند خانه در رهن بانک است و آن را ازاد نمی‌کند و از ما دیرکرد نیز می‌خواهند. لطفا پیگیری کنید.

سلام چه زمانی مستمری بهزیستی واریز می‌شود لطفا پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۵۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است