Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@02:12:40 GMT

«یک لحظه دیرتر» به آی فیلم می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۵۷۱۴

«یک لحظه دیرتر» به آی فیلم می‌آید

مجموعه تلویزیونی «یک لحظه دیرتر» در جدول پخش آی‌فیلم فارسی قرار گرفت و از دوشنبه ۲۸ تیر روی آنتن کانال فارسی این شبکه خواهد رفت.

به‌گزارش ایمنا، «یک لحظه دیرتر» از سریال‌های پخش‌شده شبکه دوم سیماست که به‌زودی از شبکه آی‌فیلم بازپخش می‌شود. در این مجموعه اپیزودیک بازیگرانی همچون سروش صحت، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، عاطفه رضوی، مریم کامی، مهسا کرامتی، کوروش سلیمانی، فریدون محرابی، فرهاد جم، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، مجتبی رجبی، افسانه چهره آزاد، مهران نائل و روح الله کمانی ایفای نقش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یک لحظه دیرتر» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به‌تهیه‌کنندگی امیرعباس کنی است و فیلمنامه آن توسط گروهی متشکل از حامد افضلی، خسرو نجدی، مهدی کیا، فدیا نواریان و پیمان عباسی به نگارش درآمده است.

این اثر داستانی اجتماعی و اخلاقی در بستر دینی دارد. هر قسمت از این سریال دارای پیام دینی و اخلاقی است و تلاش دارد تا در لحظات نسبتاً حساس‌تری از زندگی روزمره در مرحله تصمیمی، لغزش و تردید رویکردهای اخلاقی را با جزئیات بیشتری تأکید و مرور کند.

فصل اول این سریال به کارگردانی ایرج کریمی، سعید ابراهیم‌فر، رضا بهشتی، امین بنکدار، کیوان علی‌محمدی، حمید بهمنی و فیاض موسوی تولید شده و فصل دوم آن را راما قویدل کارگردانی کرده است.

این مجموعه تلویزیونی قرار است هر روز ساعت ۱۶:۰۰ راهی آنتن آی‌فیلم فارسی شود. بازپخش آن در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ خواهد بود.

کد خبر 507778

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سروش صحت بابک حمیدیان کیوان علیمحمدی لیلی رشیدی کمند امیرسلیمانی شبکه دو پرویز پورحسینی افسانه چهره آزاد عاطفه رضوی شبکه آی فیلم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۵۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد

آفتاب‌‌نیوز :

عکسی از بازیگران «نون خ» در پشت‌صحنه سریال پربازدید شده است.

«نون خ» نام مجموعه تلویزیونی طنز ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که از شبکه یک پخش می‌شود. عنوان «نون خ» نام شخصیت اصلی داستان، نورالدین خانزاده است که به همراه هم‌آبادی‌هایش درگیر ماجرا‌هایی می‌شود. تاکنون ۵ فصل از این مجموعه ساخته شده است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • کلید خوردk فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی»
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان