Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید زنگنه‌منش رییس هیات بوکس خوزستان گفت: فینال مسابقات بوکس جوانان، یادواره مربیان ایرج ملک‌حسین‌پور و محمود کیانی، از مربیان سرشناس تیم‌ملی و عباس راشدی بوکسور با اخلاق رامشیری، برگزار شد.

او بیان داشت: ۷۰ بوکسور در این مسابقات حضور داشتند که شاهد مبارزات دیدنی و قوی بین ورزشکاران استان بودیم و امیر علی محمد، محمدعلی کریم‌پور، سید محی‌الدین آلبوشکه، آریا رستمی‌خواه، ابوالفضل طهماسبی، احمد بندی، علی حدیدی، امید آقاجری، سبحان پرتابیان، محمدرسول بیرانوند، شهاب حیدری، موسی باوی و وحید کیانی اصل، به عنوان قهرمانی اوزان مختلف دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگنه‌منش افزود: باتوجه به برنامه‌ای که برای بخش پایه رشته بوکس داریم به حضور بیشتری از جوانان خوزستانی در اردوی تیم‌ملی و ترکیب تیم‌ملی امیدوار و خوشبین هستیم. خوزستان در تمامی رده‌های سنی از استعداد‌های فراوانی برخوردار است که توانایی مطرح شدن در کشور و عضویت در تیم‌های ملی مختلف را دارند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات ورزشی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد (یادواره شهدای غزه) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد (یادواره شهدای غزه) در روزهای 30 و 31 فروردین ماه به میزبانی مریوان و در سالن 1200 نفری مجموعه ورزشی زاگرس این شهرستان برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور کشتی‌گیرانی از کشورهای عراق و ارمنستان و کشتی‌گیران مطرح کشورمان برگزار و با مشخص شدن نفرات برتر اوزان مختلف به کار خود پایان داد.

این رقابت‌ها در اوزان: 55- 60-63-67-72-77-82-87-97-130 کیلوگرم و در روزهای 30 و 31 فروردین ماه به میزبانی شهرستان مریوان در استان کردستان برگزار و نفرات برتر شناخته شدند.

بر اساس این گزارش در وزن  55 کیلوگرم: پیام احمدی به عنوان نفر اول، سعید اسماعیلی دوم، محمدپویا اسدی و محمدرضا توکلیان به صورت سوم مشترک و ابوالفضل آقایی و سید ایمان حسینی چهارم و پنج شدند.

در وزن 63 کیلوگرم: «1- سید طاها موسوی 2- محمد کمالی 3- رامین بخشی و عباس برزگرزاده 5- سید مصطفی رضایی و ماهان محمدی»؛ 72 کیلوگرم: «1- کیا رستمی (کردستان)  2- امیررضا عیسوند 3- احمدرضا محمدیان و امین خدایاری 5- حسین طاهری مطلق و ابوالفضل عسگری»؛ 82 کیلوگرم: «1- محمدامین حسینی 2- امیررضا آریامقدم 3- آریا میردار منصور پناهی و رضا آذرشب 5- امیرحسین نعمت زاده و مهدی مرادالیاسی»؛ 97 کیلوگرم: «1- حسین بالی 2- علی جلالی عبدالوند 3- روح اله حاجی‌وند و مهرزاد زیبالقا(کردستان) 5- محمد محمودی و توحید محبی» نفرات برتر این اوزان شدند.

«کیا رستمی» دلارمرد کردستانی با برتری برابر حسین حسن‌کاویار از البرز (8 بر صفر)، محمدامین مختاری از فارس (9 بر صفر)، امین خدایاری از تهران (7بر3)، ابوالفضل عسگری از گلستان ( 4 بر صفر) و در مسابقه فینال با نتیجه 3 بر2 امیررضا عیسوند از خوزستان را شکست داد و گردن آویز طلا را مقتدرانه کسب کرد.

«مهرزاد زیبالقا» کشتی‌گیر خوش آتیه کردستانی نیز در دیدار نخست با امتیاز برابر (6) مقابل علی جلالی از خوزستان شکست را پذیرفت اما در ادامه با برتری ( 8 بر5) مقابل مانی رستمی از تهران برای کسب مدال برنز به مصاف توحید محبی از تهران رفت و این دیدار با امتیاز برابر (2) و با برتری ورزشکار سنندجی خاتمه یافت.

مریوان در 125 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر
  • معرفی نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی در مریوان
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد