Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل عام کرج در روزهای پایانی خرداد امسال در شهرک اوج رقم خورد.در قتل عام کرج یک مرد جوان و همسر و فرزندش به طرز هولناکی به قتل رسیدند.بعد از اینکه با کشف جسد مرد جوان راز قتل عام کرج فاش شد،جسد زن جوان و دختر خردسالش که آنها همدر قتل عام کرج جان باخته بودند در کمد دیواری خانه شان کشف شد.زوج جوان به عنوان مظنونین پرونده قتل عام کرج بازداشت شده بودند که متهم زن به قتل اعتراف کرده بود اما متهم مرد در اداره آگاهی سکته کرد و جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رسیدگی به پرونده قتل عام در شهرک اوج کرج،از روز 30 خرداد ماه امسال در دستور کار پلیس قرار گرفت.

در این پرونده بعد از کشف جسد مرد جوان در خانه اش واقع در شهرک اوج کرج که به ضرب گلوله از پا در آمده بود،تلاش برای یافتن ردی از همسر و فرزندش که مفقود شده بودند آغاز شد.سرانجام اجساد بی جان همسر و فرزند مرد جوان هم در کمد دیواری خانه شان کشف شد.

در حالی که تلاش ماموران برای پیدا کردن ردی از عامل جنایت ادامه داشت،یک زوج جوان که روز حادثه مهمان خانه مقتولین بودند و ارتباط دوستی خانوادگی با مقتول داشتند؛به عنوان مظنونین اصلی پرونده بازداشت شدند و زن جوان پس از دستگیری لب به اعتراف گشود و به همدستی در قتل عام اعتراف کرد.

در بررسی های اولیه مشخص شد که چند روز قبل از حادثه مقتول یک خودرو پژو 206 به قاتل فروخته بود که احتمال می رفت همین باعث بروز اختلاف مالی شده و انگیزه ای برای قتل شده باشد.

اما متهم بازداشت شده هنوز جزئیات جنایت را فاش نکرده بود که در اداره آگاهی جان خود را از دست داد.

عامل قتل عام شهرک اوج کرج به کام مرگ فرو رفت

پدر مقتول به نام حمیدرضا شاه میرزایی در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:«بعد از دستگیری متهمان پرونده از جزئیات روال کار پلیس بی اطلاع هستیم اما چند روز قبل به ما گفتند که متهم دستگیر شده در اداره آگاهی سکته کرده و جان خود را از دست داده است.این متهم با پسرم دوست بود اما من شناخت زیادی از او نداشتم.گاهی می دیدم که آنها در ماشین پسرم جلوی در خانه با هم گفتگو می کردند.شایعه زیاد است و عده ای می گویند آنها می خواستند با هم معامله دفینه یا سلاح یا ماینر انجام دهند.اما ما نمی دانیم حقیقت ماجرا چه چیزی بوده است چون در این ماجرا پنهان کاری زیادی از سوی پسرم انجام شده بود و درست مشخص نیست دلیل اصلی رفت و آمد قاتل به خانه اش چه بود.»

پدر حمیدرضا درادامه گفت:«یک هفته قبل از جنایت قاتل از پسرم وکالت کاری گرفته بود و روز قبل از حادثه ماشین 206 پسرم را به نام خود شماره کرده بود اما پولی به پسرم پرداخت نکرده بود.او فردای روز به قتل رسیدن پسرم و عروس و نوه ام،ماشین را در محضر به نام خود سند زده بود.که این سند زدن هم باطل است.»

با فوت مظنون اصلی پرونده،همدست او که پیش از این به قتل اعتراف کرده بود هم چنان تحت بازجویی قضایی قرار دارد.

لینک اخبار قبلی مرتبط با این خبر :

قتل عام در شهرک اوج کرج / جنازه مادر و دختر بی نوا داخل کمد بود+ عکس قربانیان و فیلم قتل عام خانواده کرجی بخاطر پژو 206 ! / زن همدست قاتل مجرد کیست؟!

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی اخبار حوادث قتل عام کرج جزئیات قتل عام قتل عام در عروسی شهرک اوج سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی مهدی طارمی و سحر قریشی سحر قریشی قیمت مهناز افشار قتل قیمت دلار ریحانه پارسا ریحانه پارسا اینستاگرام شهرک اوج کرج قتل عام کرج شهرک اوج مرد جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی

علی عباس‌کسانی رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، گفت : با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر اینکه شخص یا اشخاص ناشناسی با ارسال پیام‌های حاوی تهدید و توهین برای وی و خانواده‌اش در شبکه‌های اجتماعی ایجاد مزاحمت کرده و موجب سلب آسایش آنها شده است، موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی و مستندات جمع‌آوری‌شده، اقدامات تخصصی جهت شناسایی هویت متهم توسط کارشناسان این پلیس آغاز و این فرد در کمترین زمان ممکن شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا منتقل شد.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف و انگیزه‌اش را از ایجاد مزاحمت اختلافات شخصی و خانوادگی عنوان کرد.

وی با اشاره به ارسال پرونده به مراجع قضائی، تاکید کرد: هرگونه توهین، اهانت و یا هتک حیثیت در فضای مجازی جرم محسوب شده و پیگرد قانونیدارد.

کسانی از شهروندان خواست با رعایت اخلاق در فضای مجازی از هرگونه مزاحمت، توهین و اهانت براثر خشم و یا انتقام‌جویی خودداری و قبل از ارسال هرگونه پیامی برای دیگران به عواقب آن فکر کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • (ویدئو) عامل تهدید سفارت ایران در پاریس بازداشت شد
  • پایان حادثه امنیتی سفارت ایران در پاریس | عامل تهدید بازداشت شد
  • پایان حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس/ بازداشت عامل حادثه
  • شناسایی و دستگیری عامل ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در بوکان
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها
  • طناب دار بر گردن عامل جنایت برج سپید | توقف حکم ۲ قاتل و یک متجاوز در لحظه آخر
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد