Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:33:51 GMT

جزئیات خودکشی پدر و دختر ۵ ساله با متادون در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۶۶۲۶

جزئیات خودکشی پدر و دختر ۵ ساله با متادون در مشهد

ایسنا/خراسان رضوی قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: یک مرد ۳۵ ساله به همراه دختر ۵ ساله‌اش با مصرف متادون اقدام به خودکشی می‌کند، اما مرد زنده می‌ماند و دختربچه فوت می‌کند.

حسن زرقانی در گف‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه  این ماجرا شب گذشته و در منطقه کشف رود مشهد رخ داده است، اظهار کرد: این مرد ۳۵ ساله با همسرش اختلاف داشته است و او یک هفته پیش منزل را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مرد اعتیاد دارد، ادامه داد: او به دختر پنج ساله‌اش  ۲۰ سی‌سی شربت متادون می‌دهد و خودش هم متادون می‌خورد. دختر به دلیل مسمومیت فوت می‌کند، اما مرد زنده می‌ماند  و درحال حاضر در بیمارستان امام رضا بستری است.

قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد: در دست‌نوشته‌ای که مرد هنگام خودکشی برجای گذاشته است، نوشته که بخاطر اختلافاتی که با همسرش داشته و آینده‌ای که مشخص نیست تصمیم‌گرفته هم خودش و هم دخترش را بکشد.

زرقانی با اشاره به اینکه مرد می‌گوید همسرش نیز اعتیاد دارد، ادامه داد: برادر این مرد هنگامی که برای سر زدن به خانه وی می‌رود مشاهده می‌کند که آنها روی زمین افتاده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خودکشی قتل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، دکتر محمود کهن سال گفت: دختر ۹ ساله سراوانی که در اثر تصادف دچار خونریزی مغزی اپیدورال شده بود، توسط جراح مغز و اعصاب بیمارستان رازی سراوان تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت و جانش نجات یافت.
وی ادامه داد: این دختربچه که بر اثر سانحه تصادف دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود، به سرعت به این بیمارستان منتقل و با معاینات اولیه و انجام سی‌تی‌اسکن، خونریزی مغزی اپیدورال در ناحیه سر وی تشخیص داده شد.
رئیس بیمارستان رازی سراوان افزود: حال عمومی بیمار رو به بهبود است و بیمار پس از بستری در بیمارستان، از بخش مراقبت‌های ویژه مرخص خواهد شد.
وی گفت: خونریزی مغزی اپیدورال یکی از اورژانس‌های شایع در تصادفات سر است و اگر به موقع تشخیص و درمان نشود، می‌تواند به مرگ بیمار منجر شود.
دکتر کهنسال تاکیدکرد: در این مورد، بیمار به موقع به بیمارستان منتقل شد و با اقدام سریع تیم پزشکی، جان وی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • حمله مرگبار پلیس آمریکا به بیمار جنسی؛ او به سراغ دختـر ۷ ساله آمده بود! | فیلم
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • قتل هولناک نو عروس در بازار/ ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل تکان دهنده نو عروس در بازار / ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • قتل نو عروس در بازار | ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله | زنم به من بی‌محلی می‌کرد چون...
  • دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد/ عکس