Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز شنبه در بازدید از اداره کل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: یکی از توصیه های مهم دین دستگیری از ضعفا، مستمندان و نیازمندان است و هر کسی این کار را انجام دهد نزد خدا پاداش بزرگ و جایگاهی رفیع دارد و این فرصت فراهم شده تا کارکنان بهزیستی بتوانید به این بندگان خوب خدا خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خدمت در بهزیستی به دلیل مخاطبان، توقعات به جای آنها و شرایط اقتصادی کشور بسیار سخت است و این کار نیاز به صبوری و تزکیه نفس و روح دارد که خوشبختانه در بین کارمندان بهزیستی وجود دارد.
این مسوول گفت: مجموعه مدیران استان قزوین تلاش کرده شرایط مناسبت تری را برای دستگاه های اجرایی در زمینه اعتبارات و بودجه فراهم کنند که نتیجه آن افزایش رضایتمندی در سازمان بهزیستی است.
جمالی پور با اشاره به اینکه استان قزوین با مشکلات جدی اعتباراتی و بودجه ای رو به رو بود، اضافه کرد: یک دوره ای پول و اعتبار زیادی در کشور وجود داشت ولی با این وجود سهم این استان از این منابع چشمگیری نبود و بودجه متناسب با ظرفیت وضعیت ارتقا پیدا نکرده بود.
وی اظهار داشت: در همین شرایط با توجه به بررسی انجام شده سعی شد سازمان برنامه و بودجه را به اصلاح بودجه متقاعد کنیم و امروز بودجه استان قزوین نسبت به سال ۹۸ نزدیک به سه برابر شده که اتفاق بسیار نادر در سطح کشور است.
استاندار قزوین گفت: امسال بودجه قزوین از بسیاری استان ها بالاتر است که با لطف خدا و پیگیری های جدی استانداری و سازمان برنامه بودجه امسال شرایط بهتری برای دستگاه های اجرایی رقم خواهد خورد.
جمالی پور افزود: امروز در استان قزوین شرایط خوبی است و وحدت و تعامل خوبی با نمایندگان مجلس به دور از هیاهو و حاشیه وجود دارد و در استان قزوین یک فضای تلاش، تعامل و همکاری به وجود آمده است که بسیار ارزشمند می باشد.
استاندار قزوین اضافه کرد: تلاش خبرنگاران در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است و خبرنگاران بدور از حاشیه و به صورت واقعی اخبار را منعکس کردند که بسیار ارزشمند است.
 

برچسب‌ها ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور استان قزوین مراکز مثبت زندگی قزوین سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور استان قزوین مراکز مثبت زندگی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور استان قزوین مراکز مثبت زندگی قزوین سازمان بهزیستی کشور استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۷۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟

گروه اقتصاد و درآمد : بررسی ردیف های بودجه 1403 نشان می دهد، در لایحه ارائه شده دولت به مجلس، ذیل بودجه تخصیص شده برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ بودجه ای برای ردیف رفع فقر شدید سه دهک اول دیده نشده است.

به گزارش جماران، بررسی های مرکز پژوهش های مجلس نشان می دهد با اینکه ردیف جدیدی در لایحه بودجه 1403 با عنوان «کمک به اجرای برنامه مقیمی و ماندگاری پزشکان در مناطق محروم» و با اختصاص بودجه 1500 همت در نظر گرفته شده است، اما عموم طرح های محرومیت زدایی رشدی نداشته اند.

همچنین از محل منابع قانون هدفمندی یارانه ها نیز بالغ بر 65 هزار میلیارد تومان بابت مستمری خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفته شده است.

اعتبارات عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بالغ بر 310 هزار میلیارد تومان است که بیشترین سهم اعتبارات عمومی را در بین وزارتخانه ها دارد. بیش از 256 هزار میلیاد تومان از بودجه مربوطه متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری است. در واقع اکثر توان مالی این وزارتخانه، صرف کمک به ناترازی صندوقهای بازنشستگی شده که در نتیجه آن امکان پیشبرد برنامه های مهمی مانند سیاست های حمایتی بسیار محدود شده است.

بر این اساس، در بودجه سال 1403، هیچ ردیف بودجه ای برای مبارزه با فقر شدید سه دهک اول جامعه تخصیص نیافته است.

ضعیت گسترش و تعمیق فقر در کشور در سالهای گذشته، مکررا هشدار کارشناسان اجتماعی و اقتصاددانان را به همراه داشته است. در سالهای پایانی دهه 90، نرخ فقر در کشور با افزایش قابل توجهی همراه بوده و به 30 درصد جامعه رسیده است. این در حالی است که سال گذشته مرکز پژوهش های مجلس درخصوص به زیر خط فقر افتادن 40 درصد دیگر از جامعه در سالهای آینده هم هشدار داد.

       

دیگر خبرها

  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • افزایش نرخ دلار و کاهش یورو در مرکز مبادله
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • قیمت سکه در جا زد/ طلا کاهشی شد
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • پیگیر موضوع افزایش سهم مشهد از بودجه ملی زیارت هستیم
  • وصول ۹۸۴ هزار میلیارد تومان مالیات و عوارض در سال گذشته
  • نوسان قیمت سکه در کانال ۴۳ هزار تومان