Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن زرقانی با اشاره به اینکه این ماجرا شب گذشته و در منطقه کشف رود مشهد رخ داده است، اظهار کرد: این مرد ۳۵ ساله با همسرش اختلاف داشته و او یک هفته پیش منزل را ترک کرده است.

وی با اشاره به اینکه مرد اعتیاد دارد، ادامه داد: او به دختر پنج ساله‌اش  ۲۰ سی‌سی شربت متادون می‌دهد و خودش هم متادون می‌خورد. دختر به دلیل مسمومیت فوت می‌کند، اما مرد زنده می‌ماند  و درحال حاضر در بیمارستان امام رضا بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بیان کرد: در دست‌نوشته‌ای که مرد هنگام خودکشی برجای گذاشته است، نوشته که بخاطر اختلافاتی که با همسرش داشته و آینده‌ای که مشخص نیست تصمیم‌گرفته هم خودش و هم دخترش را بکشد.

زرقانی با اشاره به اینکه مرد می‌گوید همسرش نیز اعتیاد دارد، ادامه داد: برادر این مرد هنگامی که برای سر زدن به خانه وی می‌رود مشاهده می‌کند که آنها روی زمین افتاده‌اند.

۴۷۲۳۱

کد خبر 1536017

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودکشی مشهد قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری پزشک قلابی ترک اعتیاد در خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فیاض فر گفت: در پی وصول گزارش‌های مردمی و رصد‌های اطلاعاتی در خصوص فعالیت غیرمجاز در حوزه تولید و توزیع کپسول‌های موسوم به ترک اعتیاد عوامل شناسایی و دستگیر شدند.   وی بیان کرد: جاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با ورود به محل فعالیت فرد نزدیک به چهار هزار عدد قرص متادون، مقادیر قابل توجهی از قرص‌های مسکن و کپسول‌های خالی دارویی کشف کردند.   دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم افزود: متهم بدون هرگونه تحصیلات و دانش مربوطه، با پودر کردن و مخلوط کردن تعدادی قرص از جمله ماده مخدر متادون که وابستگی و اعتیاد شدیدتری از اکثر موادمخدر سنتی و صنعتی دارد، آنها را در کپسول‌های خالی ریخته و با مبالغ گزاف و در قالب نسخه اقدام به فروش به متقاضیان ترک اعتیاد نموده است.    وی ادامه داد: در همین راستا متهم پس از تفهیم اتهام با قرار تأمین متناسب راهی بازداشتگاه شد و رابطین وی در سایر شهرستان‌ها نیز شناسایی شدند که مورد پیگرد قرار خواهند گرفت.   فیاض فر اظهار داشت: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی نگهداری دارو‌ها و عدم اطلاع از نوع ترکیبات دارویی، عوارض احتمالی آن در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی با شکوه مشهدی‌ها در حمایت از مردم غزه
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد + عکس
  • پزشک قلابی ترک اعتیاد در شهرستان خاتم شناسایی و دستگیر شد
  • دستگیری پزشک قلابی ترک اعتیاد در خاتم
  • پزشک قلابی در خاتم یزد دستگیر شد
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر