Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در تماسی با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان پیرامون وضعیت منابع آبی، تنش آبی و خشکسالی در این استان گفت‌وگو کرد.

در این تماس تلفنی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در گفتگو با استاندار خوزستان، مسایل مختلف استان ناشی از تنش آبی و خشکسالی اعم از وضعیت آب شرب، آب کشاورزی، دام‌ها، تالاب‌ها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی با تاکید بر پیگیری مشکلات خوزستان در دولت سیزدهم اعلام کرد: سلام بنده را به مردم خوزستان ابلاغ کنید، ما در جریان مشکلات آن‌ها هستیم و ان‌شاءالله به طور جد پیگیر رفع این مشکلات خواهیم بود.

استاندار خوزستان هم با تشکر از رئیس جمهوری منتخب، روند اقداماتی که از ابتدای حضور در خوزستان برای پیشگیری از وضعیت فعلی انجام شده را تشریح کرد و گفت: اقدامات برای رفع مشکلات آبی خوزستان با تمام توان در حال پیگیری است.

کمبود آب ناشی از کاهش شدید بارندگی در سال آبی جاری در خوزستان و کاهش قابل ملاحظه ذخایر سد‌های استان، مشکلات زیادی را در تامین آب شرب، کشاورزی، دام، و تالاب‌ها در این استان موجب شده است.

انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه‌های خوزستان به مناطق کویری کشور، و رعایت نکردن الگوی کشت در استان از جمله زیر کشت بردن بیش از ۸۰ هزار هکتار شلتوک کاری در استان در تابستان امسال، از عوامل عمده خشکسالی و کمبود آب در این خوزستان بیان شده است.

انتهای پیام/س
 

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان خشکسالی تنش آبی آب شرب استاندار خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۹۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) با شماره تماس ۱۱۱ این امکان را ایجاد می‌کند که مردم از امروز به مدت چهار روز مشکلات، معضلات، مطالبات، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های خود را به شکل مستقیم ارائه کنند.
استاندار سمنان در حاشیه آغاز بکار رسمی این سامانه گفت: در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از ۳۶ هزار نامه مردمی در سامانه سامد ثبت و رسیدگی شد.
سید محمد رضا هاشمی افزود: همچنین بیش از ۱۳ هزار فقره وام قرض الحسنه به همت نهاد ریاست جمهوری به مردم استان پرداخت شد.
وی گفت: این سامانه بهترین راه ارتباطی بین مردم و دولت است و فضای مناسبی است تا مردم از این طریق مطالبات و خواسته‌های خود را اعلام کنند.
به گفته استاندار کار سامانه بعد از سفر آغاز و مسائل و مشکلات ثبت شده در آن بررسی و رسیدگی میشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب به رخ کشیده شدن اقتدار و انسجام جمهوری اسلامی ایران شد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • تاکید استاندار خوزستان بر تامین پوشاک مورد نیاز صنایع استان از تولیدکنندگان داخلی
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه 
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان