Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم کشور لبنان به‌صورت مجازی برگزار شد و مجید عنان‌پور نماینده کشورمان مقام سوم این مسابقات را کسب کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات بین‌المللی قرآن‌کریم کشور لبنان به‌صورت مجازی برگزار شد و "مجید عنان‌پور" نماینده کشورمان مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها که توسط جمعیت قرآنی توجیه و ارشاد لبنان وابسته به حزب‌الله و با عنوان "اولی‌القبلتین" برگزار می‌شود اسامه عبدالله الکربلائی از عراق رتبه نخست، محمد علی قاسم از لبنان رتبه دوم و مجید عنان‌پور از ایران رتبه سوم را کسب کردند.

این رقابت‌ها از روز شنبه، 19 تیرماه آغاز شد و شب گذشته به پایان رسید، همچنین مراسم اختتامیه دیشب با معرفی برگزیدگان و رتبه‌های برتر این مسابقات برگزار شد.

322 قاری از 40 کشور دنیا در مرحله مقدماتی این مسابقات که از سوم جولای آغاز شده بود، شرکت کردند که از میان آنها 10 نفر از قاریان برجسته جوان جهان اسلام برای مرحله نهایی برگزیده شدند.

طرح "روستاهای قرآنی" توسط وزارت ارشاد نظام‌مند می‌شود+ فیلمروایت قرآن پژوه معاصر از وضعیت بهشت زهرا(س) + فیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاریان قرآن قرآن کریم قاریان قرآن قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۰۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تور جهانی تنیس در مازندران

امیر دریایی رئیس هیات تنیس مازندران گفت: مسابقات تور جهانی تنیس رده‌های سنی (تنیس جونیور) با حضور ورزشکارانی از کشور‌های مختلف جهان در مجموعه ورزشی آسایش ساری شروع به کار کرد.

او افزود: تور جهانی تنیس جونیور، رقابت‌های بین المللی مخصوص جوانان است که ورزشکاران زیر ۱۸ سال در آن حاضر می‌شوند تا برای بالا بردن رنکینگ خود، امتیاز کسب کنند.

دریایی گفت: این رقابت‌ها محدودیتی در تعداد برگزاری ندارد اما هر کشوری با توجه به جایگاه جهانی تنیس خود، می‌تواند تا سطح خاصی آن را برگزار کند که هر چقدر سطح مسابقه بالاتر باشد، امتیاز قابل دریافت برای بازیکنان نیز بالاتر می‌رود.

رئیس هیات تنیس مازندران افزود: تور جهانی تنیس J ۳۰ برای تنیسور‌های رده سنی زیر ۱۸ سال از دیروز دوم اردیبهشت ماه آغاز شده است.

دریایی با اشاره به اینکه پیش از ۲۵ کشور برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند، گفت: در حال حاضر حدود ۱۰۰ ورزشکار دختر پسر از کشور‌های روسیه، مولداوی، ترکیه و همچنین ایران برای حضور در این رقابت‌ها شرکت کرده اند.

او افزود: مدت برگزاری این تور ورزشی ۲ هفته‌ای است که هر هفته به صورت جداگانه برگزار می‌شود.

رئیس هیات تنیس مازندران در پایان گفت: در گذشته کشور ایران اجازه برگزاری مسابقات تا سطح J ۳۰ را داشت، اما در گذر زمان موفق شد که مسابقات J ۶۰ و J ۱۰۰ را برگزار کند و امسال نیز جواز برگزاری مسابقات J ۲۰۰ را نیز دریافت کرد که سطح دوم رقابت‌های جوانان است. برترین سطح این رقابت‌ها J ۳۰۰ است که به زودی اجازه کسب آن را نیز دریافت کنیم. البته در حال حاضر ایران تنها کشوری در غرب آسیا است که رقابتی در این سطح را برگزار می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • دلنوشته قاری بین‌المللی کشورمان در پاسخ به اظهار لطف رهبر انقلاب
  • ۲ مازندرانی رتبه‌های برتر اتوموبیلرانی کشور را تصاحب کردند
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • آغاز مسابقات قرآن دانش‌آموزان در ۱۴ منطقه فارس