Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس که در دربی برگشت این فصل موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند در دربی جام حذفی روز خوبی نداشت و پنالتی خودش را هم خراب کرد.

عیسی که مدتی مصدوم بود با تلاش پزشکان به دربی رسید و در نیمه دوم جانشین امید عالیشاه شد. آل کثیر در وقت‌های اضافه یک توپ به تیر زد ولی در ضربات پنالتی، پنالتی خود را به بیرون زد تا در کنار عبدی دو بازیکنی باشند که پنالتی شان را خراب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شکست پرسپولیس در ضربات پنالتی عیسی آل کثیر که جزو ناراحت ترین بازیکنان تیمش بود در خصوص شکست در دربی و خراب کردن پنالتی گفت: شب سختی را گذراندیم. من همه تلاشم را کردم تا بتوانم دوباره هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم ولی اوضاع آنطور که می‌خواستم پیش نرفت. به هواداران پرسپولیس قول می‌دهم تمام تلاشمان را خواهم کرد تا در ادامه رقابت‌های لیگ آن‌ها را خوشحال کنم. مطمئن باشید جبران می‌کنم و این را بدانید که زندگی ادامه دارد.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عیسی آل کثیر باشگاه پرسپولیس عیسی آل کثیر آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین

به گزارش "ورزش سه"، روز دوشنبه ششم فروردین ماه نخستین تمرین پرسپولیس در سال ۱۴۰۳ زیر نظر دستیاران اوسمار ویه‌را برگزار شد.

نکته جالب توجه این تمرین حضور هواداران پرسپولیس روی سکوها بود. این اتفاق در حالی رخ داد که همیشه حضور هواداران در ورزشگاه کاظمی با اطلاع‌رسانی قبلی انجام می‌گرفت.

با این حال حدود سی نفر از هواداران جلوی در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده بودند و با وساطت افشین پیروانی وارد استادیوم شدند و تمرین تیم محبوب‌شان را از نزدیک تماشا کردند.

این هواداران از این اتفاق بسیار خوشحال شدند و در طول تمرین به تشویق پرسپولیس پرداختند تا تمرین خلوت سرخ‌ها از نظر تعداد بازیکن، حال و هوای جذابی بگیرد.

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی
  • پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی | درخواست مهم محمد الضیف از جهان اسلام
  • مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏
  • سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • بدشانسی ژاوی: لوا سالم رفت، مصدوم برگشت
  • بررسی بزرگ‌ترین آفت برای عیسی آل‌کثیر در ۱۴۰۳
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین