Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت همسر امیر دریادار محتاج فرمانده پیشین نیروی دریایی ارتش و مدیر عامل اسبق بنیاد تعاون آجا پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند امیر دریادار عباس محتاج

سلام علیکم

خبر درگذشت همسر بزرگوارتان واصل و موجب تاسف و تأثر خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصیبت را به حضرتعالی و بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای جنابعالی و خانواده مکرم صبر جزیل خواستارم.

امید است خداوند متعال مزد سال‌ها صبوری و همراهی با جنابعالی در عرصه‌های حساس انقلاب به ویژه دوران پرشکوه دفاع مقدس را به ایشان عطا فرماید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرلشکر موسوی پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه تعرض کنندگان به کشور پیام مهم عملیات وعده صادق است

امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا، معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز در رژه یگان‌های نظامی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی از ماندگارترین یادگاری‌های امام راحل است.

او با بیان اینکه حضرت امام (ره) ارتش را احیا و حفظ کرد، افزود: ارتش وحدت گر یگان‌های نظامی در عرصه‌های مختلف بوده است.

امیر اکرمی نیا با اشاره به رشادت‌های ارتش در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح خود را وقف حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی کرد لذا ارتش جمهوری اسلامی میدان دار بحران‌ها در کشور است.

او با اشاره به پیگیری راهبرد‌های کشور گفت: قوی‌تر شدن کشور و نقش آفرینی و تقویت نظامی ایران اسلامی در منطقه و جهان از مخم‌ترین اهداف ارتش و دیگر نیرو‌های مسلح بوده است.

معاون عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه نیرو‌های مسلح اجازه تعرض به هیچ احدی را نمی‌دهد، افزود: صیانت از تمامیت ارضی کشور و بازدارندگی خط قرمز ارتش جمهوری اسلامی است.

امیر سرتیپ اکرمی نیا پیام‌ها و دستاورد‌های عملیات وعده صادق را تشریح و تصریح کرد: ارتقاء سطح بازدارندگی دستاورد‌های مهم وعده صادق برای نظام بوده است.

او همچنین با بیان اینکه عملیات وعده صادق پیام‌های هوشمندانه و هوشیارانه برای دوستان و دشمنان دارد، گفت: تنبیه تجاوزگران و تعرض کنندگان به کشور و مرز‌های سرزمینی پیام مهم وعده صادق است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه اسرائیل در سراشیبی نابودی است، افزود: اسرائیل در محدوده کوچکی محبوس شده است.

امیر اکرمی نیا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شکست پذیر و نابود شدنی است، تصریح کرد: دولت‌های غربی باید بدانند که اسرائیل رو به زوال است و هزینه‌های هنگفت برای این رژیم جعلی یک اشتباه استراتژیک است.

او همچنین با بیان اینکه اسرائیل خانه عنکبوت است، گفت: پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل پیام شفاف وعده صادق است لذا آزادی غزه و فلسطین از مسیر مقاومت می‌گذرد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه استیفای حقوق ایران در عرصه‌های بین المللی پیام بزرگ دیگر وعده صادق است، افزود: تنها راه توقف و نابودی رژیم جعلی اسرائیل مقاومت است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دفاع از شرف و پرچم مقدس است/ایران پاسخ غرورآمیزی به اسراییل داد
  • دفاع از شرف، مردم و پرچم مقدس است
  • واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • تنبیه تعرض کنندگان به کشور پیام مهم عملیات وعده صادق است
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد