Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجتبی مروتی شامگاه شنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل به شیوه «تراس روی» در گرگان، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با بیان اینکه طی بررسی های اولیه مشخص شد متهمان پس از ورود به منزل اقدام به ربودن اشیاء قیمتی نظیر طلاجات، لپ تاپ و غیره می کنند، افزود: با اقدامات انجام شده مشخص شد سرقت ها توسط اعضای یک باند انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند به سرنخ هایی از سارقان برسند که طی بررسی های تکمیلی مشخص شد اعضای این باند در محورهای غربی استان مازندران تردد دارند.

مروتی با بیان اینکه با اشراف اطلاعاتی پلیس مخفیگاه متهمان در شهرستان رامسر شناسایی شد، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در عملیاتی ضربتی پنج نفر از اعضای این باند دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال مسروقه شامل طلاجات، دوربین، ساعت مچی و لپ تاپ کشف و دو دستگاه خودرو هم توقیف شد.

وی گفت: سارقان در تحقیقات اولیه به پنج فقره سرقت منزل در گرگان اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

مروتی اضافه کرد: متهمان سرقت هایی هم در برخی از استان های دیگر انجام داده اند.

کد خبر 5260150

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان مجتبی مروتی نیروی انتظامی گلستان ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا ایلام خطبه های نماز جمعه عکس استانها شورای نگهبان گرگان اردبیل شیوع کرونا قوه قضاییه حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در استان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح، ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس از گیلان، سردار عزیزالله ملکی با بیان اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد، اظهار کرد: برخورد قاطع پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آن‌ها و از طرفی ارتقا سطح آگاهی عمومی با تشدید اقدامات پیشگیرانه، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی از ابلاغ اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان و پیگیری موضوع توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه خبر داد و افزود: در مدت اجرای این طرح با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۲۱ سارق و پنج مال‌خر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در اجرای این طرح عملیاتی پنج دستگاه خودرو سواری پراید و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد، خاطرنشان کرد: سارقان و مال‌خران با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار ملکی از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 744824

دیگر خبرها

  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • زورگیری در بزرگراه صدر تکرار شد | ۳ زورگیر خشن چطور گوشی راننده را سرقت کردند
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز