Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیاندرو پاردس در مورد کوپا آمریکا صحبت کرده است. 

لیاندرو پاردس از ارکان اصلی تیم قهرمان کوپا آمریکا بود.

به گزارش طرفداری و به نقل از TYC SPORT، لیاندرو پاردس از بازیکنان ثابت تیم ملی آرژانتین در مسیر کسب عنوان قهرمانی کوپا آمریکا 2021 بود. هافبک 27 ساله پاری سن ژرمن پس از بازی کنار لیونل مسی و نیمار نشست و یکی از قاب های معروف پس از فینال را خلق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاردس در مصاحبه خود در مورد کوپا آمریکا صحبت کرده است.

صحبت با مسی و نیمار پس از فینال؟ در مورد خانواده هایمان، برنامه تعطیلات و کارهایی که طی 45 روز قبل انجام داده بودیم صحبت کردیم. چند سال طول می کشد که بفهمیم چه دستاوردی کسب کرده ایم. جدا از اینکه این دو بازیکن فوق ستاره هستند، فروتنیشان و اینکه پس از چنین فینالی نشستند و صحبت درباره اینجور مسائل صحبت کردند واقعا باورنکردنی بود. تیمی داریم که با آن مقابل همه تیم ها می جنگیم. به عنوان چند آرژانتینی، همه ما می خواستیم مسی همراه با تیم ملی جام ببرد.

پاردس، نیمار و مسی پس از فینال کوپا آمریکا 2021

 

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها برترین های قرن با علی دایی: بدون علی کریمی، کریم باقری، خداداد و ... نمی‌‌توانستم کاری کنم 42 سال پیش در چنین روزی؛ وقتی نانت فرانسه ناصر حجازی و حسن روشن را می خواست درس بزرگی که فرهاد مجیدی از گرت ساوتگیت گرفت فابیو کاناوارو: مسی شایسته توپ طلاست؛ بهترین بازیکن ایتالیا؟ دوناروما هوادار ایتالیا، صحنه خطای کیه لینی روی ساکا را تتو کرد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیاندرو پاردس کوپا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • گل لیاندرو تروسار به چلسی (آرسنال 1-0 چلسی)
  • جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد