Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@00:33:26 GMT

میزبان فینال ۳ فصل لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۳۳۰۲

شیوع ویروس کرونا در یکی دو سال اخیر باعث بروز برخی تغییرات در برنامه های یوفا شده و به همین علت این نهاد برنامه جدیدی برای میزبانی دیدارهای فینال لیگ قهرمانان منتشر ساخته است. به دنبال انتقال فینال لیگ قهرمانان یوفا در سال ۲۰۲۱ از شهر استانبول به پورتو، تصمیم بر آن شد شد که دیدار نهایی لیگ قهرمانان یوفا در سال ۲۰۲۳ در استادیوم المپیک آتاتورک در استانبول برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

علاوه بر این رویدادهایی چون قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس نیز برای دو فصل آینده، در اواخر ماه آگوست هر سال و در شهر استانبول در ترکیه برگزار خواهد شد. در نتیجه فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۳ که ابتدا قرار بود در مونیخ برگزار شود به سال ۲۰۲۵ منتقل می شود. البته ورزشگاه ومبلی همچنان میزبان فینال لیگ قهرمانان یوفا در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

همچنین شهر دوبلین در ایرلند میزبان فینال لیگ اروپا در سال ۲۰۲۴ خواهد بود. استادیوم سن مامس بیلبائو نیز میزبان فینال لیگ قهرمانان زنان در سال ۲۰۲۴ و فینال لیگ اروپا در سال ۲۰۲۵ خواهد بود.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: المپیک لیگ قهرمانان فینال ۳ فصل لیگ قهرمانان فینال لیگ قهرمانان میزبان فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: کنگره ملی شعر سردار دل‌ها با هدف گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

مجید منادی افزود: پس از فراخوان این کنگره ادبی آثار مختلفی از شاعران سراسر کشور با موضوع شهید سلیمانی، جبهه مقاومت، فلسطین و مظلومیت مردم غزه به دبیرخانه ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین در چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها   بخش ویژه‌ای در موضوع  غزه اختصاص یافته است و شاعران به خوانش آثار خود در خصوص مظلومیت مردم غزه می‌پردازند.

چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها به میزبانی شهرستان شوشتر روز جمعه ۳۱ فروردین ساعت ۲۰ در تالار فرهنگ برگزار می‌شود.

 

 

دیگر خبرها

  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اروپا با درخشش جیانلوکا ویالی (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان والیبال خواهند بود؟
  • رونمایی از سه میزبان تیم ملی والیبال ایران در VNL
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!