Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: حدود ۲۰ هزار دز واکسن کرونا در منطقه شرق اهواز تزریق شد که نشان دهنده سرعت واکسیناسیون در این شهرستان است.

او با بیان اینکه همشهریان برای تزریق واکسن ابتدا ثبت نام کنند و سپس پیامکی برای آن‌ها ارسال می‌شود که پیرو آن می‌توانند به مراکز مراجعه کنند، افزود: روزانه حدود ۵۵۰ تا ۶۰۰ نفر به مراکز منتخب مراجعه می‌کنند که شایعترین علائم آن‌ها تب، آبریزش بینی و گلودرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم با رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم از این موج بیماری عبور کنیم.

مردانی بیان داشت: تاکنون بیش از ۸۵ هزار دز واکسن در شرق اهواز تزریق شده است و کار تزریق واکسن در ۲۱ مرکز بهداشتی شرق اهواز در حال انجام است و متقاضیان می‌توانند با توجه به محل سکونت خود به این مراکز مراجعه کنند.

 رییس مرکز بهداشت شرق اهواز تحریح کرد: در حال حاضر ۲ مرکز تجمیعی در شرق اهواز فعال است، اما با توجه به اینکه در آینده نفرات زیادتری را باید واکسن بزنیم تعداد مراکز تجمیعی در شرق اهواز به پنج مرکز افزایش می‌یابد. با توجه به پایین آمدن گروه سنی متقاضیان مراکز ما شلوغ‌تر می‌شوند لذا از مردم تقاضا داریم که در مراکز بهداشتی تجمع نکنند.

این مقام مسئول گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال نهایتا تا چند روز آینده به پایان می‌رسد لذا از افراد بالای ۵۰ سال تقاضا داریم که اجازه بدهند بر اساس نوبت کار تزریق واکسن را انجام دهیم و فعلا اولویت با سالمندان بالای ۶۰ سال است و این افراد حتما باید در سامانه ثبت نام کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا بهداشت و درمان تزریق واکسن شرق اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر هدایت الله عبدی زاده گفت: باتوجه به مشکلات مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان در زمینه ناوگان حمل و نقل بیمار، ۵ دستگاه آمبولانس با حمایت و همکاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونت درمان، خریداری و به مراکز نیازمند تحویل داده شد.


وی افزود: این آمبولانس‌ها هایلوکس تیپ یک و از برترین‌ها آمبولانس‌ها هستند.


دکتر عبدی زاده می‌گوید: برای خرید این تعداد آمبولانس با ویژگی‌های یادشده، حدود ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحویل ۵ دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی خوزستان+فیلم
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افتتاح دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت های ارتوپدی در پارک فناوری پردیس
  • مرکز واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی در پارک پردیس افتتاح شد
  • فعالیت دو مرکز تحقیقاتی و فناوری در حوزه تولید واکسن
  • دو مرکز تحقیقات و فناوری در حوزه تولید واکسن و ایمپلنت‌های ارتوپدی افتتاح شد
  • پیش بینی خرید تضمینی ۸۰۰هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاه
  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم