Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشست مشترک با مدیران موسسات قرآنی زنجان به موضوع پیگیری بیمه فعالان قرآنی و یکپارچه سازی فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد و افزود: همه ما به دنبال تقویت بیشتر موسسات قرآنی هستیم و معتقدیم با همدلی و هم افزایی می‌توان مشکلات موسسات قرآنی کشور را کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: از یکپارچگی و انسجام بیش از پیش موسسات قرآنی مردم نهاد خرسند هستیم و تلاش کردیم که در این زمینه نقشی امیدآفرین در جهت حفظ و تقویت مجموعه‌های فعالیت‌های مردم نهاد قرآنی ایفا کنیم.

فقهی زاده تاکید کرد: با برنامه ریزی صحیح و شفاف می‌توان به رویکرد مطلوب در حوزه تعامل مثبت با یکدیگر دست پیدا کرد و بر اساس مفاهمه قانونی بر مشکلات فائق آمد.

او با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مشکلات پیش آمده برای موسسات قرآنی کشور گفت: در گام اول با پیگیری‌های مستمر معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال با عنوان تسهیلات به موسسات قرآنی پرداخت شد و در تلاش هستیم تا با افزایش اعتبارات و تسهیلات، در گام دوم شاهد رونق هرچه بیشتر فعالیت‌های اثرگذار موسسات قرآنی کشور باشیم.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با وجود همه اتفاق‌ها به ویژه شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن تعطیلی مراکز و موسسات قرآنی، می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه مردمی شاهد راه‌اندازی یک نهضت ملی برای وارد کردن قرآن در شئون زندگی مردم باشیم.

فقهی‌زاده با بیان اینکه سهمیه فعالان قرآنی بالاترین سهمیه صندوق فرهنگ و هنر بوده است افزود: سعی ما بر این است که امسال این عدد با وجود افزایش ۲ برابری هزینه‌ها به ۱۰ هزار نفر افزایش یابد.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات کرونایی کرونا ویروس ویروس کرونا وزارت ارشاد موسسات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام

                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب الله محبی اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.   وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.   محبی مطرح کرد: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.   استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

دیگر خبرها

  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • استان قزوین در فضای قرآنی در سطح کشور درخشیده است
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • وزیر نیرو: سیل جنوب کشور خسارت جبران ناپذیری نداشت
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی