Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، تصاویر صفحه نخست برخی از روزنامه‌های امروز یکشنبه ۲۷تیرماه استان زنجان را با تیتر‌ها و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/م

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشریات زنجان صفحه نخست روزنامه روزنامه های استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک‌های خالی از جمعیت در شمال فلسطین اشغالی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه المیادین گزارش داد :  با گذر زمان، شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی، خالی از شهرک نشینان می‌شود و این باور قوت می‌گیرد که اسرائیل برگه شمال را می‌بازد.

 

شهرک‌های خالی از جمعیت در شمال فلسطین اشغالی

شهرک‌های اسرائیلی نزدیک مرز لبنان با صدای موشک‌ها و آژیر خطر روزگار می‌گذرانند. تحلیلگران و خبرنگاران اسرائیلی که از نزدیک بودن (به مرز لبنان) رنج می‌برند، گزارشی از اوضاع مصیبت بار شهرک‌های شمالی تهیه کرده اند.
شهرک المطلی یا سویس اسرائیل به گفته محافل صهیونیست یکی از نماد‌های طرح شهرک سازی در شمال فلسطین اشغالی است و تنها یک نمونه از واقعیتی است که بیشتر شهرک‌ها در مناطق مرزی با لبنان با آن روبرو هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

امارات در پی حملات ایران، خواستار خویشتنداری شد به گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم پست : وزارت امور خارجه امارات عربی متحده روز یکشنبه در واکنش به حمله موشکی ایران ، در بیانیه ای اعلام کرد که خواستار اعمال نهایت خویشتن داری برای جلوگیری از عواقب خطرناک در خاورمیانه است.

  در واکنش به حمله موشکی ایران، نانو خواستار خویشتنداری شد خبرگزاری اسپوتنیک در حساب ایکس خود نوشت: ناتو حمله ایران به اسرائیل را محکوم کرده و خواستار خویشتن داری شده است تا درگیری در خاورمیانه از کنترل خارج نشود.  

 

 

 

نخست وزیر ایتالیا می گوید عمیقاً نگران تشدید احتمالی تنش در خاورمیانه است شبکه الجزیره انگلیسی در حساب کاربری خود در ایکس نوشت: جورجیا ملونی، نخست‌ وزیر ایتالیا گفت که پس از حمله هواپیماهای بدون سرنشین و موشک‌های ایران به اسرائیل، «عمیقاً نگران تشدید احتمالی تنش در خاورمیانه است».

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد ظرفیت سدهای خراسان شمالی خالی است
  • جزئیات مالیات ثروت در ۱۴۰۲/ وصول ۵ میلیارد از خانه های خالی
  • ۵۸ درصد ظرفیت سد‌های لرستان خالی است
  • ۴۰ درصد ظرفیت سدهای کشور خالی است | آخرین وضعیت سدهای کشور
  • نگرانی برای تامین آب استان ها؛ خالی ماندن سد‌ها
  • مالیات خانه‌های خالی و لوکس در حد هیچ!
  • محمدی‌فرد: جای ما را در لیگ برتر خالی کنید
  • شهرک‌های خالی از جمعیت در شمال فلسطین اشغالی
  • (تصاویر) ساحل اسرائیل خالی از جمعیت شد
  • شب روشن برای پدر موشکی ایران/ جای «طهرانی‌مقدم» خالی‌است