Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@15:33:12 GMT

ژیرو: می خواهم با میلان قهرمان ایتالیا شوم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۴۸۶۱

ژیرو: می خواهم با میلان قهرمان ایتالیا شوم

مهاجم جدید میلان ایتالیا امیدوار است با این تیم افتخارات زیادی به دست بیاورد. به گزارش ایسنا و به نقل از تلگراف، اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی  قرارداد دو ساله به ارزش سه میلیون یورو در هر فصل با نایب قهرمان سری آ امضا کرد.

اولویویه ژیرو بعد از پیوستن به میلان گفت: من هنوز احساس می کنم مثل یک بچه کوچک ۳۵ ساله هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگامی که من جوان بودم خیلی به میلان علاقه داشتم و شوچنکو را دنبال می کردم. این تیم باعث شد که من رویای خود را ببینم. من همچنین یکی از طرفداران پر و پا قرص مارکو ون باستن بودم. بسیاری از بازیکنان بزرگ در این باشگاه بازی کرده اند. میلان سابقه عظیمی در اروپا دارد و به همین دلیل من می خواستم به این باشگاه بپیوندم. همچنین برای بازی در بهترین رقابت های اروپا، در لیگ قهرمانان اروپا و امیدوارم که بتوانیم با تیم به دستاوردهای خوبی برسیم. من همچنین به خانواده ام نزدیکتر خواهم بود ، زیرا از گرنوبل آمده ام. من واقعاً هیجان زده ام و مشتاقانه منتظر اولین بازی هستم. 

ژیرود پس از ۹ سال حضور در انگلیس حالا او ماجراجویی جدیدی را در سری A آغاز کرده و قصد دارد اسکودتو را از آن خود کند.

ژیرود ادامه داد: من احساس خوشبختی می کنم که فرصتی برای کسب جام و بازی در باشگاه های بزرگ پیدا کردم. فکر می کنم میلان باشگاهی است که شایسته بازی در بالاترین سطح است. برای قهرمانی در مسابقات اسکودتو در سری A و همچنین برگزاری یک مسابقات عالی در لیگ قهرمانان اروپا. ما می خواهیم در هر مسابقه ای عالی بازی کنیم ، من می دانم که کوپا ایتالیا نیز وجود دارد که برای هواداران بسیار مهم است.

او درباره بازی کنار زلاتان نیز گفت: چند بار مقابل زلاتان بازی کرده ام. فکر می کنم او یک حرفه ای استثنایی است. شما نمی توانید تا آن سن بازی کنید. من سعی می کنم همین کار را انجام دهم تا زمانی که بدن به من اجازه می دهد از فوتبال لذت ببرم. من فکر می کنم او یک نمونه برای جوانان است ، او یکی از بهترین مهاجمان سری A است و من مشتاقانه منتظر بازی در کنار او هستم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اولیویه ژیرو اولیویه ژیرو تیم فوتبال میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۴۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو

به گزارش "ورزش سه"، ویلی سانیول پس از پیروزی گرجستان مقابل یونان و صعود به یورو 2024 بسیار خوشحال بود. این مربی فرانسوی توانست برای اولین بار در تاریخ گرجستان را به مسابقات قهرمانی اروپا برساند.

گرجستان در بازی پلی آف یورو 2024 آلمان شب گذشته از یونان میزبانی کرد و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. گرجستان در ضربات پنالتی با نتیجه 4-2 برنده شد تا جواز صعود به این رقابت‌ها را کسب کند.

او در نشست خبری پس از بازی در مورد این دستاورد گفت: "قبلاً خیلی‌ها معتقد بودند که باید از تیم ملی گرجستان جدا شوم، اما این چیزی است که می‌خواستم توضیح دهم که ماه‌ها و سال‌ها طول می‌کشد تا نتیجه بگیرم. راستش را بخواهید هرگز به رفتن فکر نکردم، چون اینجا احساس خوبی دارم، افراد حرفه‌ای در اطرافم هستند، کار کردن با آن‌ها لذت بخش است. رسیدن به نتایج زمان می‌برد. از این اتفاق خوشحالم."

او درمورد تمرینات تیمی برای ضربات پنالتی گفت: "ما برای ضربات پنالتی زیاد تمرین کردیم. ما شخصا با هر بازیکن صحبت کردیم تا ببینیم چه کسی برای پنالتی‌ها آماده است. نمی‌خواهم کسی را جدا کنم، فرآیند ضربات پنالتی به شجاعت زیادی نیاز دارد. می‌خواهم به کِوِکوِس‌گیری اشاره کنم که بعد از شکست مقابل مقدونیه شمالی بیشترین گریه را کرد. او مجبور نبود خیلی بازی کند، اما پنالتی آخر را گل کرد و نمونه خوبی است، شخصیت قوی‌ای از خود نشان داد و می‌خواهم از بچه‌ها خیلی تشکر کنم."

دیگر خبرها

  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • ناپولی را مجانی مربی‌گری می‌کنم!
  • سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • لائوتارو مارتینز: انتقاد کاستاکورتا از عملکردم در بازی‌های مهم؟ به او می‌گویم گلم مقابل میلان را ببیند
  • امباپه: حرف شوامنی در مورد من درست بود!
  • امباپه: بله، اسپانیایی‌ها من را بیشتر خواهند دید!