Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@05:59:55 GMT

تردد مسافران از مرز بیله سوار از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۵۵۲۸

تردد مسافران از مرز بیله سوار از سر گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لطف الله بابایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تردد دو دستگاه اتوبوس جهت ترانزیت مسافران جمهوری آذربایجان اظهار کرد: دو دستگاه اتوبوس جهت تردد مسافران آذربایجانی به جمهوری نخجوان وارد پایانه مرزی بیله سوار شد.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تردد و ترانزیت مسافر از مرز بیله سوار انجام نمی‌شد که برابر قرارداد منعقده مقرر شده تا روزانه دو دستگاه اتوبوس جهت ترانزیت مسافر از کشور آذربایجان به نخجوان و بالعکس از مرز بیله سوار تردد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار بیان کرد: با حضور اکیپ‌های بهداشتی از تک تک مسافران تست کرونا گرفته شده و در صورت منفی بودن تست، اجازه تردد صادر می‌شود.

گفتنی است؛ تردد زمینی بین باکو و جمهوری نخجوان از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان صورت می‌گیرد که چندین ماه به‌دلیل شیوع بیماری کرونا انجام نمی‌شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: تردد ترانزیت مسافر باکو نخجوان مرز بیله سوار استان اردبیل بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق

چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار داشت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۳۷۰ هزار تردد در مرز مهران ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود تردد‌ها در اربعین امسال ۲۰ درصد نسبت به اربعین سال گذشته افزایش داشته باشد ادامه داد: برای تسهیل در تردد زوار و ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در پایانه پروژه‌های مهمی در دستور قرار دارد که میتوان به احداث ۸ هزار متر مربع سایبان ثابت، ۱۲ هزار متر محوطه سازی، ایجاد سرویس بهداشتی، نصب مه پاش و سیستم خنک کننده و تغییر سیستم فاضلاب پایانه و ایجاد سوئیت برای کارکنان صداوسیما در اربعین اشاره کرد.
 
کوخایی مدیر پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران نیز با اشاره به تردد شبانه روزی در پایانه مرزی مهران در ایام نوروز عنوان کرد: ۲ هزار اتوبوس برون شهری و ۶۰۰ دستگاه خودرو سواری، ۹۰ هزار مسافر را از پایانه مرزی مهران به مقاصد مختلف کشور انتقال داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار