Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، بیستمین کنگره مجمع نیروهای خط امام به صورت اینترنتی و غیرحضوری با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

در این نشست اعضای شورای مرکزی جدید مجمع نیروهای خط امام انتخاب شدند که به شرح زیر است:

سید هادی خامنه‌ای، هادی غفاری، حمید قزوینی، اسفندیار تاج میری، محمدرضا اکبری، خلیل قویدل قدرتی، الهام داوری دولت آبادی، اسحاق راستی کمساری، داور نظری اردبیلی، براتعلی حاتمی، مظفر علیزاده تنورلویی، محمدرضا کمالی، علی پرواز، قاسم مهرداد صبقیانی و سعیده غالبی، 

منتخبین بازرسین:

آرمان متین، رضا سلیمان نوری و معصومه صادقی

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: خامنه ای امام احزاب مجمع نیروهای خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان

استاندار کردستان در دیدار نوروزی با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج گفت: عملکرد و خدمات رسانی شهرداری و شورای شهر در این موضوع نقش بسزایی داشتند و تلاش جهادی مدیریت شهری شاهد توسعه عمران در مرکز استان باشیم.

اسماعیل زارعی کوشا گفت: رفع مشکل بیکاری به عنوان یکی از مطالبات مردم کردستان در اولویت برنامه‌های دولت است که سال گذشته کارهای خوبی انجام گرفت و توانستیم رتبه اول کاهش نرخ بیکاری را در کشور کسب کنیم.

زارعی‌کوشا گفت: در نشستی که در وزارت کشور داشتیم قول‌های مساعدی در مورد اختصاص ماشین‌آلات و اعتبارات از متولیان امر گرفته‌ایم که امیدواریم جامه عمل پوشانده شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در دیداری دیگر با شهردار و اعضای شورای شهر سنندج گفت: برای خدمت به مردم مسئولان باید از این فرصتی که دارند به بهترین نحو در راستای خدمته به مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام و المسلین عبدالرضا پور ذهبی افزود : امسال سال پایانی کار دولت سیزدهم شوراهاست که باید تلاش بیشتری در خدمت به مردم انجام گیرد .

وی بیان کرد : در سال جاری مشکلات مردم، بازید های میدانی و حضور در شهرستان ها را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اسامی اعضای تیم ملی مچ اندازی مردان ایران برای مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعلام شد
  • سنتکام باردیگر مدعی مقابله با یمنی‌ ها شد
  • رویکردهای مختلف مشاوره خانواده چیست؟
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان نامدار زیر سقف الار مجلل | تصویر
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند